Game Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Game Problemen

Aangezien mijn oude topic gigantisch genegeerd wordt, zal ik men nu een foto laten zien van het probleem. Systeemgegevens:

Intel pentium Dual Core Processor
2,5 GHZ. 3 GB ram,
Nvidea Geforce 9800 1 GB

Probleem (foto):
Url: http://img199.imageshack.us/img199/6990/errorodx.png
errorodx.png

(Weet je, het is extreem toevallig dat dit alleen bij de EA games zoals Battlefield & Command & Conquer gebeurt).

Wat is dit, waarom gebeurt mijn dit, en wat kan ik er tegen doen?

Oh en, als je zegt dat ik iets moet doen, leg het uit in de details, ben namelijk een noob in echt alles wat ik doe.

Staan er meerdere setups open?

en anders moet je even contact opnemen met EA
ik zal het iig niet zo 1,2,3 weten:confused:

Staan er meerdere setups open?

en anders moet je even contact opnemen met EA
ik zal het iig niet zo 1,2,3 weten:confused:

Geen enkel ander programma staat open.
Dat maakt het zo raar, want alleen het benodigde is er.

Geen enkel ander programma staat open.
Dat maakt het zo raar, want alleen het benodigde is er.

wat het wel zou kunnen zijn is dat je eerder een setup hebt gedraaid maar dat je die niet hebt afgemaakt!

Je geeft helaas niet aan of je de game al eerder op deze pc hebt gehad en of je deze toen ook correct hebt verwijdert.

Controlleer dan of je echt alles maar dan ook alles wat met het spel te maken heeft hebt verwijdert. Probeer het daarna opnieuw.

Je geeft helaas niet aan of je de game al eerder op deze pc hebt gehad en of je deze toen ook correct hebt verwijdert.

Controlleer dan of je echt alles maar dan ook alles wat met het spel te maken heeft hebt verwijdert. Probeer het daarna opnieuw.

Uhm, het is eigenlijk extreem simpel: IK HEB EEN NIEUWE PC.

Alle oude gegevens, van me oude pc, staan er 100% niet meer op.

Schreeuwen is niet nodig hoor. Begrijp dat wij niet kunnen zien hoe het bij jou zit, dus zal je heel erg duidelijk moeten zijn.

Daarbij geef je ook geen antwoord op de vraag die Johan je stelt.

De error geeft aan dat er al een eerdere setup is geweest die niet is afgemaakt oid. Ik vermoed dus dat er toch al iets op je schijf staat dat een volgende poging in de weg staat.

Schreeuwen is niet nodig hoor. Begrijp dat wij niet kunnen zien hoe het bij jou zit, dus zal je heel erg duidelijk moeten zijn.

Daarbij geef je ook geen antwoord op de vraag die Johan je stelt.

De error geeft aan dat er al een eerdere setup is geweest die niet is afgemaakt oid. Ik vermoed dus dat er toch al iets op je schijf staat dat een volgende poging in de weg staat.

Mhh, weird, want in het begin, toen ik echt net de pc kreeg, echt gewoon, dat die afgeleverd werd met uhm niks. Zeid die het ook al. En ja, dat is gewoon raar:O

(Oh en ik schreew niet, caps Lock stond aan xD

Vraag, het is eerder een antwoord die die geef.

Maar daarom niet minder belangrijk om een reactie op te geven!

Maar de pc deed dit al voor er uberhaubt een besturingssysteem op stond? Of daarna? Meer duidelijkheid graag.

Nogmaals, ik kan niet in jou pc kijken om zelf te zien wat er loos is, dus die antwoorden zal jij meoten geven. Helpen word anders erg moeilijk.

Maar daarom niet minder belangrijk om een reactie op te geven!

Maar de pc deed dit al voor er uberhaubt een besturingssysteem op stond? Of daarna? Meer duidelijkheid graag.

Nogmaals, ik kan niet in jou pc kijken om zelf te zien wat er loos is, dus die antwoorden zal jij meoten geven. Helpen word anders erg moeilijk.

Het is moeilijk voor mij om het gewoon uit te leggen.

Maar goed.

Een paar weken geleden, kreeg ik van de reparateur een nieuwe pc. Deze kostte mijn 500 euro. Dat was een spotprijs voor zoveel mogelijkheden. Met oké maar 1 dvd schijf wel minder, maar voorruit, alle cd's werkten nog dus dat is goed. Ik startte de pc op, die ik eerst in Windows Vista ging testen, MSN installeren en toen besloot ik naar XP te gaan. Daar installeerde ik Webrowsers/Multimediaplayers/2 beta games (BF Heroes/Cities XL) en toen kopiëerde ik me oude muziek naar mijn nieuwe map. De D:/ schijf, zeg maar vroeger de back up, nu gewoon de schijf voor alles. Mijn program files (dus de game files ook) staan daar. De volgende dag, ging ik proberen Windows Update uit te testen, die deed het niet. (Nu ondertussen weer wel). En dus besloot ik alle games te installeren. Eerst begin ik met Battlefield 2, dit wou ik, omdat ik dat speel echt extreem graag wilde spelen. Maar toen kwam dus die error. Ik BF 1942, BF 2142, Command & Conquer proberen, deden het allemaal niet, die spellen, zeker de laatste waren nog geneens een half jaar oud. En ik ben zo geordend en netjes, dat ze niet beschadigd zijn. Paar minuten later probeerde ik Sim City 4, City Life, Sims 2 en die deden het allemaal perfect. (Oke Sim City crasht zelfs nog vaker nu maar goed). Tot slot installeerde ik Sim City Societies, die deed het geweldig. En ja, toen wachtte ik tot de reparateur me vraag beantwoorde van waarom ik geen Windows Update kon uitvoeren, nu 1 week later heb ik deze uitgevoerd. En probeerde ik het vandaag weer. Norton Anti Virus me pc laten scannen afgelopen week, removal tool gebruikt etc. Maar nog steeds, werken die games niet. Terwijl volgens systemsrequirementslab, ik meer dan genoeg heb voor zelfs aanbevolen settings in HQ.

Dats het. Informeel?

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp, eerst VIsta en toen terug naar XP.

Daarna ook netjes al je drivers geinstalleerd?

Het is moeilijk voor mij om het gewoon uit te leggen.

Maar goed.

Een paar weken geleden, kreeg ik van mijn oom een nieuwe pc. Deze kostte mijn 500 euro. Dat was een spotprijs voor zoveel mogelijkheden. Met oké maar 1 dvd schijf wel minder, maar voorruit, alle cd's werkten nog dus dat is goed. Ik startte de pc op, die ik eerst in Windows Vista ging testen, MSN installeren en toen besloot ik naar XP te gaan. Daar installeerde ik Webrowsers/Multimediaplayers/2 beta games (BF Heroes/Cities XL) en toen kopiëerde ik me oude muziek naar mijn nieuwe map. De D:/ schijf, zeg maar vroeger de back up, nu gewoon de schijf voor alles. Mijn program files (dus de game files ook) staan daar. De volgende dag, ging ik proberen Windows Update uit te testen, die deed het niet. (Nu ondertussen weer wel). En dus besloot ik alle games te installeren. Eerst begin ik met Battlefield 2, dit wou ik, omdat ik dat speel echt extreem graag wilde spelen. Maar toen kwam dus die error. Ik BF 1942, BF 2142, Command & Conquer proberen, deden het allemaal niet, die spellen, zeker de laatste waren nog geneens een half jaar oud. En ik ben zo geordend en netjes, dat ze niet beschadigd zijn. Paar minuten later probeerde ik Sim City 4, City Life, Sims 2 en die deden het allemaal perfect. (Oke Sim City crasht zelfs nog vaker nu maar goed). Tot slot installeerde ik Sim City Societies, die deed het geweldig. En ja, toen wachtte ik tot me oom me vraag beantwoorde van waarom ik geen Windows Update kon uitvoeren, nu 1 week later heb ik deze uitgevoerd. En probeerde ik het vandaag weer. Norton Anti Virus me pc laten scannen afgelopen week, removal tool gebruikt etc. Maar nog steeds, werken die games niet. Terwijl volgens systemsrequirementslab, ik meer dan genoeg heb voor zelfs aanbevolen settings in HQ.

Dats het. Informeel?

dus.. je kopieerde je game files dus ook?
Dan is er dus wel eerder een installatie geweest..

dus.. je kopieerde je game files dus ook?
Dan is er dus wel eerder een installatie geweest..

Nee!

Man, de wereld moet eens kappen met mij als een dom iemand te zien.
Kom op, ik vertel het zo extreem duidelijk en uitgebreid, en nog ist niet goed:(

Lita112: Uhm, eerst gekeken! Niets speciaals gedaan! Daarna naar Xp. En nee, kost geld, ik verwacht al dat alles max is gedownload. Ik heb geen idee, kan wel ff checken, dat is gratis.

Dus Johan, nee ik kopieerde de game files niet. Alleen de muziek!

En daarnaast. Die files, op de D schijf, daarmee bedoelde ik dus. Dat ik daar alles installeer. Want de C:/ is voor Vista.

Uhm, eerst gekeken! Niets speciaals gedaan! Daarna naar Xp. En nee, kost geld, ik verwacht al dat alles max is gedownload. Ik heb geen idee, kan wel ff checken, dat is gratis.

Wat kost geld? Wel of geen drivers? Vraagtekens in apparaatbeheer?

Je hebt wel vaker geprobeerd de spellen te installeren, maar je hebt nog steeds niet gemeld of er niet stiekem toch gegevens van die games zijn achter gebleven. Die zal je dan eerst moeten verwijderen.

Probeer een met ccleaner de boel schoon te maken door te scannen naar problemen en deze te herstellen.

En wij zien jou niet als dom iemand! We hebben gewoon alle info nodig. Wij staan niet bij jou thuis naar je pc te kijken en dat maakt het nodig om meer en duidelijke info te geven. Begrijpen wij iets niet, dan krijg je daar uiteraard een vraag over om meer duidelijkheid te krijgen.

Laatst bewerkt:
Nee!

Man, de wereld moet eens kappen met mij als een dom iemand te zien.
Kom op, ik vertel het zo extreem duidelijk en uitgebreid, en nog ist niet goed:(

Lita112: Uhm, eerst gekeken! Niets speciaals gedaan! Daarna naar Xp. En nee, kost geld, ik verwacht al dat alles max is gedownload. Ik heb geen idee, kan wel ff checken, dat is gratis.

Dus Johan, nee ik kopieerde de game files niet. Alleen de muziek!

En daarnaast. Die files, op de D schijf, daarmee bedoelde ik dus. Dat ik daar alles installeer. Want de C:/ is voor Vista.

ow :$ sorry verkeerd gelezen nu voel ik me een beetje dom :$

Crap cleaner kan je idd wel eens gebruiken ;)

Wat kost geld? Wel of geen drivers? Vraagtekens in apparaatbeheer?

Je hebt wel vaker geprobeerd de spellen te installeren, maar je hebt nog steeds niet gemeld of er niet stiekem toch gegevens van die games zijn achter gebleven. Die zal je dan eerst moeten verwijderen.

Probeer een met ccleaner de boel schoon te maken door te scannen naar problemen en deze te herstellen.

Toen ik de PC kreeg, had ik die problemen al.
En die nieuwe PC had niks, behalve muziek, van mijn oude PC.
Daardoor, kan er niets achtergebleven zijn, toen, nu miss weer wel.
(Maar ik heb op alle mogelijke manieren die ik ken gezocht en zie niks.)

Nou, stel je voor, ik installeer Driver Pro, die zegt dat het me 100 euro kost om bij die service te joinen, en dan pas kan ik die drivers die ik nodig heb installeren. Dit mede omdat ik geen een CD heb van die drivers.

Heb al dat minstens 3 keer gedaan, niks gevonden.

ow :$ sorry verkeerd gelezen nu voel ik me een beetje dom :$

Crap cleaner kan je idd wel eens gebruiken ;)

Mwah, u bent niet dom! Ik had het overuidelijk beter moeten uitleggen.
(Althans, real life experience told me that, I never do it good enough).

En oke:P

Drivers vind je op de site van de fabrikant van de pc en is gratis.... Of op de sites van de fabrikanten van de onderdelen zelf. Is wat meer werk, maar ook gratis.

Maar nog geen antwoord op de vraag of je vraagtekens in apparaatbeheer hebt.

Drivers vind je op de site van de fabrikant van de pc en is gratis.... Of op de sites van de fabrikanten van de onderdelen zelf. Is wat meer werk, maar ook gratis.

Maar nog geen antwoord op de vraag of je vraagtekens in apparaatbeheer hebt.

Hoe kan ik eigenlijk die apparaatbeheer waarover je het heb, vinden?

Oh, nou, ik heb btw, ff een controle gedaan, met die driver updater pro: 44% of my pc is out to date.

En, oke, ik zal eens kijken! Als ik die updates kan vinden.

Apparaatbeheer in xp: rechtsklik op deze computer --> eigenschappen --> apparaatbeheer

Pin me er niet op vast, draai zelf vista. Ben niet 100% zeker of het klopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan