Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovendien zie ik nu dat die Phenom II X3 720 een AM3 Socket heeft terwijl jullie moederbord een socket AM2+ heeft?

ok, als ik jouw was zou ik niet verder twijfelen en 1 van de 2 suggesties die marsmannetje je eerder in dit forum gaf aanschaffen. met marsmannetje zit je volgens mij altijd wel goed

kan je het systeem trouwens zelf in elkaar zetten?? dat kan flink wat geld schelen.

Ja hij heeft hem inderdaad zeer goed geconfigureerd :) Ik zit alleen een beetje mee te klooien zeg maar, vind ik altijd wel leuk.

En heb geen ervaring met een hele pc zelf in elkaar bouwen. Heb wel een keer een processor vervangen en gewoon videokaarten, maar nog nooit een moederbord gemonteerd. Maar ik ken denk wel iemand die dat kan doen voor me

ok, voor montage betaal je namelijk ongeveer tussen de 40 en de 60 euro, als je dat kan besparen is dat natuurlijk mooi meegenomen

Ja dat sowieso, kan ik evt. nog een vette case voor kopen ipv van een casual case :)

finetunen kan altijd.
En gewoen doen. Ik heb alleen niet zoveel tijd op dit moment voor het finetunen...

ik heb hier een snellere quad core processor genomen en de montage eruit gehaald. leek me wel goed om met het oog op de toekomst meteen maar een quad core genomen. ik had ook een snellere videokaart kunnen nemen, maar persoonlijk denk ik dat het slimmer is om deze kaart te nemen en te vervangen door een DX11 kaart wanner hij niet meer voldoet

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[63315]=1&product[199885]=1&product[195961]=1

Die is ook heel mooi ja :) maar ik had zelf gekeken voor een mobo met AM3 socket ipv AM2+ en dan 4 GB DDR3 geheugen ipv DDR2

dan kom ik uit op dit (zonder montage):

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[43143]=1&product[90496]=1&product[210544]=1

Harddisk en DVD heb ik eruit gehaald, want die heb ik hier al ;) 500GB HD

Edit: voor 20 euro meer heb ik een HD 4870 met 1Gb GDDR5 ipv 512Mb GDDR5, dus dat lijkt me al weer een verbetering toch? en voor 20 euro meer maakt het niet uit :)

Laatst bewerkt:
op welke resolutie speel je, dan weet je f het nut heeft om meer videogeheugen te nemen. als je bijvoorbeeld op 1280x1020 speelt zul je er niet veel aan hebben,

die 500GB harddrive is toch wel sata he

Laatst bewerkt:
Ja ik vind dit systeempje wel mooi en geheugen vind ik ook wel goed, maakt me die 10 euro niet zo uit :) Ik moet eigenlijk nog een x een beter beeldscherm kopen met een hogere resolutie, maar ben wel van plan om dan echt op hoge resolutie te gaan gamen en dat kan dus wel met dit systeem..

Maar ff een beetje twijfel: is 500Watt voeding voldoende? of is het een beetje krap?

Edit: Ja die HD is Sata ;)

Laatst bewerkt:
ik draai een ongeveer even sterk systeem op 450 watt, dus ja, 500 is voldoenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan