Sims2 werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter m89m
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ow srry vergeten

Packard Bell en het type kan k ff niet vinden waar staat dat..

dat is alleen wel raar want ik kan het gewone sims spel (de eerste) namelijk ook niet spelen dan geeft hij dezelfde melding.

en dat k deze computer kocht heb ik nog juist gevraagt of je er de sims op kon spellen en er werd gezegt van wel.

m89m

Staat het typenr op de achterkant? Plaats anders even een hardware overzich met pc wizard.

Kijk ook even in apparaatbeheer of je daar een vraagteken ziet staan bij beeldbesturingsprogramma.

Als dat het geval is zal je de driver voor de videokaart moeten installeren.

Ook al geprobeerd via the sims 2 cd even directx opnieuw te installeren?

Had ik wat eerder moeten zeggen:o
Als ts Sims2 wil blijven spelen zal hij moeten uitbreiden...

Rick

@ Ricky

Laten we eerst de reactie van ts even afwachten, want zoals je hebt gelezen heeft het spel het wel gedaan. Je weet niet eens welke pc ts heeft en of het uberhaubt de moeite waard is om een upgrade te doen.

er staat:
model/type utow - BAL en

model name imedia 2945

ik heb directx laatst nog opnieuw geinstaleerd.
moet je me alleen ff helpen met apparaatbeheer ik ben niet echt goed met pc's dus k weet niet waar k dat moet vinden.

m89m

Ligt er even aan welk os je gebruikt.

Bij xp: rechtsklik op Deze Computer --> eigenschappen --> Hardware --> apparaatbeheer.

Bij Vista : rechtsklik op Deze Computer --> eigenschappen en kies dan apparaatbeheer.

Uitroeptekens en vraagtekens duiden op problemen danwel ontbrekende drivers.

nop. ik zie geen vraagtekens of uitroeptekens staan.

m89m

ow srry vergeten

Packard Bell en het type kan k ff niet vinden waar staat dat..

dat is alleen wel raar want ik kan het gewone sims spel (de eerste) namelijk ook niet spelen dan geeft hij dezelfde melding.

en dat k deze computer kocht heb ik nog juist gevraagt of je er de sims op kon spellen en er werd gezegt van wel.

m89m

Het zou dus aan de DirectX moeten liggen....:confused:
Probeer eens een andere versie, misschien dat dat helpt?

oke, waar kan ik die het beste downloaden de nieuwste versie?

m89m

Je zou op google gewoon DirectX 10 kunnen intypen maar je zou ook 8 kunnen downloaden, ook al is het alleen maar om het te proberen..

Rick

is het overzetten van een videokaart mogelijk ? en zo ja is dat moeilijk?

er staat hier namelijk bij ons thuis een computer die niet gebreukt wordt die heeft een videokaart: intel (R) 82845G/GL/GE/PE/GV/Graphics.
is die wel geschikt?

m89m

als k dat doe zegt hij dat dat niet nodig is omdat ik als een versie heb die erop lijkt

m89m

Is ongeveer even goed denk ik, is ook onboard...
Maar met DirectX nog gelukt...?

Rick

ow oke,

nee niet gelukt met directx ik kan hem niet downloaden hij zegt dan dat ik al een soort van gelijke versie heb

m89m

Je zou op google gewoon DirectX 10 kunnen intypen maar je zou ook 8 kunnen downloaden, ook al is het alleen maar om het te proberen..

Rick

Weet jij dan of ts vista heeft?

@ m89m

Welk besturingssysteem gebruik je?

Dan is directx 10 helemaal geen optie.

Ik raad je nog steeds aan alles van het spel te verwijderen en vervolgens alleen the sims 2 erop te zetten zonder uitbreidingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan