Wat is mijn cpu tempratuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hallo mensen

Ik heb een klein vraagje en dat was waarom kan ik niet mijn cpu en moederbord temperatuur niet meten normaal op me oude computer zag ik wel staan wanneer ik Everest of een andere cpu temperatuur meet programma gebruikte nauw als ik Everest gebruik zie ik alleen dit staan zie afbeelding? en trouwens via de bios mode kan ik dat ook niet zien

Afbeelding 1

normaal zag ik gewoon CPU tempratuur staan maar ik zie alleen hier staan core 0 en core 1 en dat is een beetje vreemd?

Ameen

Volgens mij is dit het zelfde als de speedfan

Voltage CPU : 1.31 V
:
Processor : Thermal Diode
Intel Pentium (Core 1) : 45 °C
Intel Pentium (Core 2) : 44 °C
:
Harde Schijfmonitoring : S.M.A.R.T
Harde Schijf SAMSUNG HD250HJ : 29 °C

Hoi,

Daarboven staat toch de snelheid van je ventilator en daar staa volgens mij ook de temp van je processor bij bij mij wel althans en heb ook een intel.

Modag

Als dat 45c is dat een beetje te hoog want ik heb net een zalman cooler derin gegooit :confused:

Hoi,

Om welke processor gaat het?

Modag

CPUID CPU Naam Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.00GHz

Wat ik raar vind normaal op andere pc zie ik ook moederbord tempratuur maar op deze niet. Ik wou mijn zalman cooler testen maar ja helaas kan dat niet want ik kan mijn CPU Tempratuur niet zien

Laatst bewerkt:
Hoi,

Genoeg koelpasta er tussen gedaan niet te veel en niet te weinig en niet overgeklockt?
te veel koepasta werkt ook negatief.
Genoeg luchtflow in de kast?

Modag

Hoi,

Genoeg koelpasta er tussen gedaan niet te veel en niet te weinig en niet overgeklockt?
te veel koepasta werkt ook negatief.
Genoeg luchtflow in de kast?

Modag

Niet echt denk ik moet nog een paar fans zetten

Hoi,

Dan zou ik daar mee beginnen als een goede koeler geen verse lucht krijgt houd het ook op.

Modag

en ik kan nauwelijks nog mijn moederbord temperatuur meten geen enkele programma dat goed werkt volgens mij is er iets mis! :mad:

Goedemorgen,

Je temperatuur van je processor is zoals in je je bericht van 17.09 uur aangaf is 45 graden, en misschien heeft je moederbord wel geen temp. sensor.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan