Raar maar wat doe ik er aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nataliee

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Hallo,,

Ik heb net sims2 voor de computer gedownload met untorrent en gebrand met imgburn.

Hij doet het helemaal goed op DEZE pc..

Alleen wil ik hem op een andere pc spelen,, (mijn eigen pc) .

Dus deed ik de cd-rom in de pc alleen nu zegt hij dat ik cd/dvd 1 moet plaatsen :geheim:

Dat snap ik dus niet want op de pc waar die dus gedownload en alles is doet hij het wel direct!

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit probleem kan oplossen??!

Alvast bedankt!!

Greetszz : Nataliee

Vraagt hij niet of je de echte cd moet plaatsen?
anders heb je een crack nodig.

Gr. kees,

Vraagt hij niet of je de echte cd moet plaatsen?
anders heb je een crack nodig.

Gr. kees,

Uhm,, oke,

(IK HEB HIER NIET VEEL VERSTAND van)

Wat is een crack??

Maar is dat niet raar dat hij hem op de ene pc wel pakt en de andere niet?!

gebruik je op je eigen computer misschien een andere operating system (vista, xp, 2000 ME ... ... ...)
want wij hadden de sims 2 ook, maar werkte niet sinds dat wij de vista aanschafte.

als het vraagt om een CD als je het opstart moet je idd een crack hebben;)

Als je de CD hebt geinstalleerd en je wilt hem opstarten en er komt een melding van plaats de echte CD (meestal in het Engels) moet je een crack hebben om dat te omzeilen.

zodat je het spel wel kunt spelen ;)

edit: staat er dan een melding van plaats de echte CD?

Gr. Kees

Haha,,

Nee, hij zei plaats cd/dvd 1.

Maar hij doet het alweer heel erg vaag,,

Maar nu heb ik nog een probleem!!

Als ik hem installeer dan stopt hij bij de 9% en zegt dan:

???????????????????????????/TSdata\res\sims3D\CASfase.package????????????.???????????.??

Hoi,

Ik denk dat er dan een bestand mist.
als je er echt niet uitkomt kun je hem alsnog downloaden op je eigen computer.
vergelijk de beide bestanden eens. op jou thuis computer en die van jezelf. als de het ene bestand groter is dan de andere dan klopt er wel iets degelijk niet!

Groetjes Kees,

Hihi,,

Dat kan niet GEEN internet..

Ik denk dat ik maar moet sparen voor de ECHTE sims 2!:o:o

Weet je miss waar je die kunt krijgen kan hem nl nergens vinden!! :O

Laatst bewerkt:
Heb je toevallig de dvd gemount? Dan heb je hem in de eerste nog wel gemount staan en kan hij hem dus ook openen en de andere is hij dus niet meer gemount. Om niet steeds te hoeven mounten, kun je een no-cd crack gebruiken

Hihi,,

Dat kan niet GEEN internet..

Ik denk dat ik maar moet sparen voor de ECHTE sims 2!:o:o

Weet je miss waar je die kunt krijgen kan hem nl nergens vinden!! :O

The sims 2 is in vrijwel elke winkel waar ze games verkopen nog te krijgen. En nog afgeprijst ook.

Waarschijnlijk is er iets fout gegaan tijden het branden van de cd. Hoe heb je het spel op de andere pc gezet? Ook met cd?

En de originele bestanden, waren dat .iso? Eventueel kan je die als data branden en vervolgens mounten met deamon tolls op de andere pc en zo het spel alsnog installeren.

Dan rest mij nog de vraag hoe je het spel op de eerste pc aan de praat hebt gekregen, want bij een illegaal spel is eigenlijk altijd een crack nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan