Vista formatteren lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil geen risico nemen dat mijn installatie ook wordt gewist, dan zit ik zonder vista en moet ik een vista cd kopen.

vind ik wel erg zonde..

Ik heb ff verder gezocht en een gratis Vista recovery tool gevonden. Brand dit bestand op een CD en duw hem dan in de pc. Start dan de pc op via de cd en selecteer gewoon je land en keyboard layout en dan kies je bij het volgende scherm niet "install windows" maar "Repair Windows", het installeren is uitgeschakeld. Hierna zal ie voor windows gaan zoeken en dan selecteer je gewoon Vista. Dan druk je next en hij zal dan wel de fout vinden, Hopelijk.

Veel succes,
Download

Greetzz,
Timo

Bijlagen

• startup.jpg
    startup.jpg
    31,8 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Ik heb ff verder gezocht en een gratis Vista recovery tool gevonden. Brand dit bestand op een CD en duw hem dan in de pc. Start dan de pc op via de cd en selecteer gewoon je land en keyboard layout en dan kies je bij het volgende scherm niet "install windows" maar "Repair Windows", het installeren is uitgeschakeld. Hierna zal ie voor windows gaan zoeken en dan selecteer je gewoon Vista. Dan druk je next en hij zal dan wel de fout vinden, Hopelijk.

Veel succes,
Download

Greetzz,
Timo

Die komt mij bekend voor, is dat toevallig deze?
http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/

want dit heb ik ook geprobeerd 2x een repair te doen en helaas, hij start niet op.

Dan zou ik eens naar compaq bellen of zij misschien een recovery CD voor je hebben, want vista is nu helaas niet meer te redden. Met Ubuntu live kun je dan nog je bestanden redden.

Greetzz,
Timo

Hoi !

Als deze recovery/disk http://neosmart.net/blog/2008/window...disc-download/ niet opstart heb je of de CD niet correct als .ISO gebrand of de opstartvolgorde niet juist ingesteld !

Geloof me, ik heb er tientallen Vista/PC s mee aan de praat gekregen !

Greetz,

Harry.

hij start wel op, en ik krijg hem wel aan praat,
ik heb ook 2x repair uitgevoerd en toch start vista niet op.
en vista installeren met behulp van de gebrande cd'tje, lukt niet omdat dit engels is en mijn vista is NL

Installeren lukt ook niet,op deze cd staan alleen de repair mogelijkheden op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan