problemen met instal van driver op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Goeie middag,

Ik heb windows xp pro opnieuw geinstal en loop nu tegen het probleem aan dat ik de internet driver niet geinstal krijg.

Ik heb de driver van de acer site gehaald en zodra ik deze instal geeft hij aan dat hij geen adaptor kan vinden. Voor de nieuwe instal van xp werkte het internet perfect en heb dus niet het idee dat mijn adaptor stuk is.

Wel heb ik na zitten denken dat mijn bios misschien verouderd is, maar durf deze door alle verhalen over slecht werkende systemen niet te update.

Wie kan mij vertellen wat te doen.

De laptop is een Acer Inspire 3680 met een intel celeron M 1,6 gh

Alvast bedankt

Goeie middag,

Ik heb windows xp pro opnieuw geinstal en loop nu tegen het probleem aan dat ik de internet driver niet geinstal krijg.

Ik heb de driver van de acer site gehaald en zodra ik deze instal geeft hij aan dat hij geen adaptor kan vinden. Voor de nieuwe instal van xp werkte het internet perfect en heb dus niet het idee dat mijn adaptor stuk is.

Wel heb ik na zitten denken dat mijn bios misschien verouderd is, maar durf deze door alle verhalen over slecht werkende systemen niet te update.

Wie kan mij vertellen wat te doen.

De laptop is een Acer Inspire 3680 met een intel celeron M 1,6 gh

Alvast bedankt

Heb je als eerste driver de chipset driver geinstalleerd?
Het is het beste om die als eerste te installeren, en daarna pas de andere drivers. Dan zou je geen problemen moeten krijgen;)

Daar was ik weer,

heb de chipset geinstald en via een ftp site heb ik de juiste driver voor mijn adaptor gevonden.

Maar nu hetvolgende: ik ga naar hardware en zie dat hij nog steeds niet de driver herkend en dus kan ik nog niet op het internet.

Ik heb een driver 802.11b/g geinstald, want die staat vermeld op mijn laptop. Je zou er dus vanuit gaan dat hij dan nu moet werken.

Heb je nog ideeën voor mij?

alvast bedankt

Ik heb een driver 802.11b/g geinstald, want die staat vermeld op mijn laptop.

waar heb je de driver die je gebruikt hebt vandaan? Want wat ik uit jouw bericht opmaak, is dat je een willekeurige driver voor een 802.11b/g netwerkkaart geinstaleerd hebt, maar je moet een driver hebben die specifiek bij jouw kaart hoort hebben. Dus vraag me af of je wel de juiste driver hebt:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan