is dit een redelijke game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee.
Een GTS250 kost 100 euro. Dus 2 kosten 200 euro.
Voor dat geld heb je ook een GTX275 en die is beter.

Net als bij de AMD-videokaarten. Een HD4850 kan in Crossfire. kost ook zo rond de 200 euro. Alleen heb je voor 170 euro een HD4890 die ongeveer zo goed presteert.

ATI is een aantal jaar geleden door AMD overgenomen. ATI is dus het videokaart-gedeelte van AMD.

Ik zou echt serieus de ATI overwegen, aangezien de samenwerking tussen AMD en ATI gewoon perfect is en ze hun eigen software hebben die daarop is gebaseerd.

Die heet AMD Fusion For Gaming, maar als je voor nVidia gaat interesseert je dat toch niet, ;)

ik ga stoppen voor vanavond.

Maar dat systeem moet je NIET nemen.
Ik had dat systeem alleen gemaakt om te laten zien dat de prijs van jouw systeem totaal niet klopte.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/69963

Hier is de x4 945 in de reclame. Maar misschien is het wel een fout...
Hij kost normaal 160 euro of meer, nu 133.
Ook de videokaart, assemblage zijn goedkoper.
De rest is vergelijkbaar.

Leg mij nu eens uit waarom je nu opeens moeite hebt met het uitgeven van 750 euro, terwijl je hiervoor 900 euro wilde uitgeven... ???

waar staat dat ik zeg dat ik moeite heb om dat er voor uit te geven O,o ik vraag gewoon of dat het systeem is wat ik wel kan kopen en niet net als die van 600 een voorbeeld is?

ik vind het een goeie prijs verder ;) alleen wil ik weten of het nou weer een voorbeeld is of het systeem dat jij voor me hebt samengesteld?

Is de GTX 275 dan zoveel beter dan de HD4890? Dat je daar specifiek voor kiest.

De GTX275 is wat beter dan een HD4890. Maar in elk geval een stuk beter dan de HD4870.
Het ging erom dat hij graag een Nvidia-kaart wil. En dan is de GTX275 de 1e die ik een goede prijs-kwaliteit vind hebben.

Bij Ati is de HD4870 en de HD4890 een alternatief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan