Meer video geheugen toevoegen aan XFX 550m Nvidia geforce 9500GT 512mb 4.0 shader

Status
Niet open voor verdere reacties.

ultimo13

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Ik heb een titel genoemde gfx en ik heb der Phys X en directX 10 mee draaien op Windows Vista Ultimate 64 bits , cpu AMD ATHLON 5400+ X2 2.8 GH dualcore , en 4x 1024mb ddr2-800 black dragon GEIL RAM ,en een aus m2a vm

en nu wil ik van de 512mb 896 mb ofzo iets maken omdat ik in spellen welles last heb van een boompje wat te laat "spawnt" en ik hoop dat te voorkomen dmv hoger videogeheugen.

Moet ik dit veranderen in de bios? Phoenix Award v4.0 als ik mij niet vergis zoiets.

Of moet ik hiervoor overclocken?

jbxxjg.jpg

Zoals je ziet zit er een kleine FAN op.
Dus is overclocken niet erg verstandig.

met voorbaat bedankt ik kijk uit nnaar jullie reacties!:thumb:

Hoi,

Ik weet niet maar volgens mij kan dat niet met een losse videokaart geheugen verhogen meestal is dat met een onboard videochip het geval.

Modag

Hoi,

Ik weet niet maar volgens mij kan dat niet met een losse videokaart geheugen verhogen meestal is dat met een onboard videochip het geval.

Modag

Ok bedankt maar dan heb ik nog een vraagje voor je maar die is echt onmoglijk denk ik.
Ik heb een onboard crappy gay video kaart van ATI en dus een losse van Nvidia die kan ik ckers niet combineren heh?

Ok bedankt maar dan heb ik nog een vraagje voor je maar die is echt onmoglijk denk ik.
Ik heb een onboard crappy gay video kaart van ATI en dus een losse van Nvidia die kan ik ckers niet combineren heh?

Hoi,

Ook dat gaat niet lukken je zou zoals Tim Hovius schreef je kaart me triva tuner wat opkrikken maar kijk uit kan er ook defect mee gaan hoor.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan