• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waardes uit tabel halen, en in andere tabel invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ds2332

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Hallo,

Weet iemand hoe je waardes uit een tabel, automatisch kan laten invoeren in een andere tabel.

Zie bijlage voor voorbeeld.

Is het mogelijk dat er een printje gemaakt kan worden van de waardes waar een "V" achter staat.
Door bijvoorbeeld de waardes in een lege tabel in te voeren.

Als het op een andere manier gaat, mag dat ook.

Heeft iemand suggesties,

alvast bedankt.

Groet DS

Bijlagen

Ik heb nog wat bedacht met Uitgebreid Filter en dat uitgewerkt in bijgaand bestand. Alleen kopieert Uitgebreid filter altijd naar hetzelfde tabblad.

Bijlagen

aanvullende vraag over bestand flange(rdg)1

Met behulp van bovengenoemd bestand (flange(rdg)1) heb ik weer een hoop geleerd.

Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om uit een de matrix (in het bestaand bijvoorbeeld in kolom H) een formule in te zetten op zodaige wijze dat er een formule in kolom C komt (B.V +24*2 in plaats van de uitkomst van een formule).

En zo ja kan dit ook met validatie ?
Hiermee bedoel ik dat er afhankelijk van de uitkomst een keuzeblokje komt ??

Met behulp van bovengenoemd bestand (flange(rdg)1) heb ik weer een hoop geleerd.

Graag gedaan. Waarom ben je niet gewoon een eigen topic gestart, want je eigenlijke vraag gaat over heel iets anders, namelijk over getrapte validatie: keuze afhankelijk van een eerdere keuze. Gebruik de zoekfunctie van dit forum en je vindt er voorbeelden van.

bedankt

Beste Rob,

Je hebt gelijk.

Ik kwam er vanmorgen achter dat het niet een erg slimme actie van me was.

Bedankt voor je reactie, ik ga verder zoeken.

Sikko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan