Unit Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

loxerium

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Hallo
Een tijdje geleden had ik al een post gezet over mijn website http://converteasy.net

Nu is die helemaal vernieuwd met een nieuw concept. Dus je moet niet letten op de domeinnaam :D

Op de site kan je dus grootheden zoals die van lengte, temperatuur, kracht enzomeer converteren. Dus bijvoorbeeld van meter naar inch. Ik weet dat zo'n site's al bestaan maar ik heb geprobeerd een zo gebruiksvriendelijk mogelijke versie te maken.

Op de site kan je ook grootheden toevoegen. Daar staat uitgelegd hoe :)

Er staan nog niet zoveel grootheden op omdat ik nog bezig ben met er toe te voegen.

m.v.g. Hopelijk bevalt het jullie een beetje.

http://converteasy.net !

Laatst bewerkt:
Hmm... Allereerst, het zijn handige functies, maarrr:
-Ik vind de layout nou niet echt denderend. Je hebt ook niet echt de moeite gedaan om gewoon de links even op te maken. Het is heel kaal.
-Weinig content: Er staat echt bijna helemaal niks, en ik denk dat gebruikers vrij snel wegklikken als ze zo'n lege pagina tegen komen.
-De website komt bij mij amper tot de helft van m'n beeldscherm(15,4"), dit zorgt er ook voor dat het er erg kaal en leeg uit ziet.
Het geheel ziet er dus een beetje "basic" uit...
Ik hoop dat je wat aan m'n kritiek hebt:thumb:!
Tom

Laatst bewerkt:
Ok bedankt ^^ probleem is dat ik nie erg creatief ben als het op layouts aankomt xD mss kan ik een layout kopen fzo.
Ik zal het in ieder geval aan passen. Zo kan ik bijvoorbeeld onopvallende element gebruiken die het geheel er toch wat voller laat uitzien (zoals een licht gestreepte achtergrond of iets dergelijks)

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
ah bedankt, ik zal er een uitkiezen en dan aanpassen naar mijn keuze. Ik moet dan wel de link naar de site vermelden waar ik de layout vandaan heb he? (creative commons license)

m.v.g.

Ik heb de layout intussen veranderd ^^ heb een template gekozen van freecsstemplates en dan aangepast

mvg

Hey, waar zijn de beesjes en de rooie layout gebleven? Vond k net zo'n leuk idee...

snap iets niet met het begin bugwars.net
Dit is myn uitslaG:
Ga naar een pagina waar duiven opstaan.
1. Rechtermuisklik
2. Klik op 'Bron code weergegeven' of iets dergelijks
3. Druk Ctrl-A > Ctrl-C (Selecteer dus alles en kopieer.)
4. Ga terug naar deze pagina.
5. Druk Ctrl-V in het toegewezen tekstveld.
6. Druk op 'Analyze'.
Vormpeil Ervaring *
Conditie Aerodynamica
Snelheid Intelligentie
Navigatie Libido
Vliegtechniek Nachtvliegen
* = Dit is het tekstvak waar de gekopieerde tekst in komt.

Stats tonen (niet aanvinken als je alleen totaal wilt zien)

Minimum totaalstats:
Hoogste = 0
Laagste = 100
Naam Leeftijd Totaal

Wat betekent het?

Het is mijn laatste post die telt xD sry, ik had misschien alweer een nieuw topic moeten starten. Gelieve naar de link in men vorige post te kijken.

Van die tekst moet je je niks aantrekken, dat is een script voor een online duivenspel.

snap iets niet met het begin bugwars.net
Dit is myn uitslaG:
Ga naar een pagina waar duiven opstaan.
1. Rechtermuisklik
2. Klik op 'Bron code weergegeven' of iets dergelijks
3. Druk Ctrl-A > Ctrl-C (Selecteer dus alles en kopieer.)
4. Ga terug naar deze pagina.
5. Druk Ctrl-V in het toegewezen tekstveld.
6. Druk op 'Analyze'.
Vormpeil Ervaring *
Conditie Aerodynamica
Snelheid Intelligentie
Navigatie Libido
Vliegtechniek Nachtvliegen
* = Dit is het tekstvak waar de gekopieerde tekst in komt.

Stats tonen (niet aanvinken als je alleen totaal wilt zien)

Minimum totaalstats:
Hoogste = 0
Laagste = 100
Naam Leeftijd Totaal

Wat betekent het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan