Upc alles in 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er achter wat het probleem is hij geeft aan mijn desktop bedraad en laptop bedraad het zelfde ip adres dus draadloos laptop een andere
hoe kan ik dat nou weer oplossen
mijn experia box gaf ze wel automatisch ander ip adres
met de thomson 850 niet
nu dus met deze ethernet kaart alleen lokaal in netwerk
moet ik dit in router aanpassen of op laptop?

Dat staat volledig buiten je router.

Je krijgt van UPC 2 modems:
- Een Cisco modem voor FibrePower (alhoewel dit kan ook alleen voor de hogere snelheden zijn.)
- Een ander modem voor bellen

Als je het in 1x goed wil doen zou je kunnen gaan voor de router die UPC voorsteld, de Sitecom WL-308 maar die is redelijk prijzig. Er zijn ook goedkopere versies zoals de Sitecom WL-183 die beduidend vriendelijker is voor de portemonnee. En die zou voor Fibre 30 zeker moeten voldoen tenzij ik iets mis.

Met het nieuwe combi modem van motorola krijg je 1 voor internet en telefonie samen.. zelfs met fiberpower 60+

Met het nieuwe combi modem van motorola krijg je 1 voor internet en telefonie samen.. zelfs met fiberpower 60+

Ze hebben hier anders een paar weken terug nog een apart Cisco modem geïnstalleerd voor FibrePower 60.

Laatst bewerkt:
:pals het goed is nu opgelost
netwerkkaart gedeinstaleerd
opnieuw geinstalleerd
en plots nieuw ip adres er van gekregen
dus nu werkt kabel en wifi
en desktop joepie
heel aond eraan gewerkt eindelijk werkt het zoals het moet
ik laat topic nog tot zondag open
als geen berichten meer kan die op slot

Goede ervaringen met UPC. Trouwens UPC heeft nu weer zijn alles in 1 pakketten aangepast. Ze hebben nu
4 pakketten, maar wel minder internetpakketen. En voor de mensen onder ons die heel snel internet willen, de prijs
van het 120 MB internetpakket is sterk omlaag. Lees alles: UPC past aanbod aan en verlaagt prijzen

Topic is zeer belegen.
2009 - 2011 dan maar een slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan