nokia n 73

Status
Niet open voor verdere reacties.

pojkje

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
betreft nokia n 73; Geregeld verschijnt het scherm van de camera terwijl de camera niet ingeschakeld staat. In de winkel zegt men dat dit een kwaal is van de Nokia. Dit lijkt mij onzin.ik heb er al verschillende gehad (n 73) en nooit dit probleem gehad.
Tevens doet het navigatiesysteem het in het begin goed en dan gaat de spreker ächterlopen"op het scherm."Wat zou dit kunnen zijn? kan iemand mij adviseren? Vast hartelijke dank. pojke

Hoi,

Wat is net want je mag er toch vanuit gaan dat hij langer mee gaat als een jaar tenminste als er een jaar garantie op zat.

Modag

Hoi,

Wat is net want je mag er toch vanuit gaan dat hij langer mee gaat als een jaar tenminste als er een jaar garantie op zat.

Modag

in april j.l. is de garantie verlopen en dat geldt voor één jaar bij een tweejarig contract.
pojke

Hoi,

Ik zou het toch maar eens proberen bij de winkel, ik weet zal moeilijk gaan maar toch ik zou een poging wagen

Modag

Hoi,

Ik zou het toch maar eens proberen bij de winkel, ik weet zal moeilijk gaan maar toch ik zou een poging wagen

Modag

dat zal ik eens proberen, maar ik ben al in de vodafonewinkel geweest en die constateren het
probleem en daar is de kous mee af.
groetjes pojkje

Hoi,

Je zou ook nog nog eventueel contact met nokia zelf opnemen.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan