Wecam Silvercrest

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Berichten
160
Ik wilde de Wecam Silvercrest 1,3 Megapixel installeren.
Ik kreeg de melding:Installatie Service Pack 2 vereist.
Op de computer staat Service Pack 3 (Windows Genuine Advantage van Microsoft)
Eind december 2008 heb ik dit geïnstalleerd.
Hoe kan ik nu nog Service Pack 2 installeren?
 
Alles wat in servicepack 2 zit, is ook meegenomen met servicepack 3. De nieuwste driver bij de fabrikant opgehaald?
 
Zou de volgende site moeten zijn, maar die is erg onduidelijk;
http://www.mysilvercrest.de/

Ik heb op de site gekeken. Je zou het product moeten kiezen en dan ondersteuning.
Bij Producten Nederalnd vind ik geen webcams. Als ik op Webcam klik bij Producten Duitsland, gebeurt er niets.
Ik heb nu een mailtje gestuurd naar Silvercrest.
 
Ik kwam helaas ook niet verder. Volgens de site zou je bij producten > support moeten vinden. Helaas niet te vinden.
 
Ik kwam helaas ook niet verder. Volgens de site zou je bij producten > support moeten vinden. Helaas niet te vinden.

IK heb een bericht gestuurd naar silvercrest. En kreeg het volgende bericht terug.

Dear Sir or Madam.
Thank you for your message.
Unfortunately, the late company of Typhoon Anubis with it’s brands Typhoon, MyGuide, Silvercrest, and Easylite was declared insolvent and therefore liquidated. There are several legal successors.
We recently overtook the brand of Typhoon and operate the current webpage www.typhoon.de. Please note that we can provide services and support for only a limited number of former Typhoon products. Unfortunately, your product does not belong to these, so we do not provide service and support for it.
For further questions you may contact the insolvency practitioner:
Abel und Kollegen Rechtsanwälte
Kaiserstr. 77
D-66386 St. Ingbert
Tel. +49 - 68 94 - 32 72
Fax +49 - 68 94 - 38 21 85
Mail: kanzlei@abel-kollegen.de
Thank you for your understanding.
With kind regards
Typhoon Service-Center
Tel. 0 18 05 - 88 77 66 (0,14 EUR/Min.)
hotline@typhoon.de
http://www.typhoon.de/
E-Logistics GmbH
Nikolaus-Otto-Str. 11
35440 Linden



Sitz Linden
Amtsgericht Gießen HRB 6639
Geschäftsführer: Michael Krings, Jochen Strac
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan