Zoek een game maar weet de naam niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik stond enkele maanden geleden in een internetcafe en daar was een jongen een game aan het spelen (niet online denk ik) dat er echt heel erg gaaf uitzag maar ik weet niet welke het was?!

De game was in een topview zoals Diablo en had er wel wat van weg maar veel mooier, op het moment dat ik langsliep was de jongen tegen een paar ik denk trollen of Orcs aan het vechten in een bos met supermooie kleuren en explosies...

Weet iemand wellicht welke game dit geweest kan zijn?

Ik stond enkele maanden geleden in een internetcafe en daar was een jongen een game aan het spelen (niet online denk ik) dat er echt heel erg gaaf uitzag maar ik weet niet welke het was?!

De game was in een topview zoals Diablo en had er wel wat van weg maar veel mooier, op het moment dat ik langsliep was de jongen tegen een paar ik denk trollen of Orcs aan het vechten in een bos met supermooie kleuren en explosies...

Weet iemand wellicht welke game dit geweest kan zijn?

waarop??
als het op de pc was world of warcraft
maar op ds of psp denk ik prototype of assasin screed
geef wat meer informatie als dat kan oke??

denk ik prototype of assasin screed
ah, dat verklaard
(...) tegen een paar ik denk trollen of Orcs aan het vechten in een bos
...

anywho, Sacred 2 kan, maar ook bijvoorbeeld drakensang of nwn2, maar dan de camera wat gepositioneerd.

als ik jou was zou ik wat game-lijsten met rpg's oid. van de laatste (?) 3 jaar bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan