Windows xp dawloden probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier heb je niets aan:
1. Niet alle links in het document werken
2. Bevatten geen (installatie-)instructies
3. Document gaat over over de Aspire 3640 laptop computer, niet over de M3640/M5640 desktop computer die jij hebt.

Graag nog even aandacht voor mijn eerdere tip: Koop een SATA schijf die je gebruikt voor je XP installatiewerk, want ik vrees dat je niet over de juiste basiskennis beschikt om risico's te gaan nemen met de origineel meegeleverde harde schijf.

Tijs.

Ik ben het met dnties eens. Je werkt jezelf alleen in de problemen straks.

Waarom wil je eigenlijk van vista af?

Laatst bewerkt:
eyy

jullie hebben zeker xp vista is *** soory wil je dit teostaan elke keer man word gek van vista en de meeste mensen hebben xp :thumb:

Dat is niet waar en met vista is absoluut niets mis. Werk er al ruim een jaar mee en nooit problemen. Daarom vraag ik ook waarom je er vanaf wilt. Zeggen dat het *** is, is niet voldoende. Wat is er erg aan vista?

XP word binnenkort niet meer geupdate, dus je zal uiteindelijk toch over moeten naar Vista of win 7.

Ik spreek even voor mezelf: Ja, ik heb privé XP, maar heb ook met Vista Ultimate gewerkt (op de zaak).
Er zijn voordelen aan Vista en er zijn voordelen aan XP. Een groot nadeel van XP is bijv. waar jij nu tegenaan loopt: Geen standaard ondersteuning voor SATA schijfcontrollers, en geen makkelijk manier om die tijdens de installatie erbij te laden: Je moet moeilijk doen met floppies als je de SATA schijfcontroller-drivers niet direct in de XP installatie CD integreert. Bij Vista kun je gewoon een memory-stick gebruiken om drivers tijdens de setup erbij te laden (in het uitzonderingsgeval dat de SATA controller niet al direct vanuit Vista zelf ondersteund wordt).

Ook zijn de reparatie-opties bij Vista wat 'minder technisch' dan bij XP.

[Ik ben overigens geen fan van Vista: Regelmatig lopen schelden als Internet Explorer 7 zomaar weer eens vastliep in Vista met 15 of meer tabbladen open die ik nog niet gelezen had.] ;)

Tijs.

En tien keer makkelijker dan xp op jou laptop zetten! Nice one dnties!

Terwijl het allemaal eens tuk makkelijker kan:

grijp je pc, ga ermee naar de winkel en vraag of ze voor jou XP er op kunnen zetten.

Geen gedoe of geklooi en je weet zeker dat alles werkt. :thumb:

@engin12344: We weten nu niet wat je met de adviezen en tips gedaan hebt.
Meld even terug wat je uiteindelijk gedaan hebt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan