beeld zwart na ong. 7 sec

Status
Niet open voor verdere reacties.

safex

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Hallo,

mijn (packard bell maestro 191W) beeldscherm heeft kuren, na dat ik hem uit elkaar had gehaald (er zit een onweersvliegje onder mijn scherm, zichtbaar maar niet aan te raken, dacht dat er misschien een bescherm plaat tussen zat omdat er ook geen stof tussen hoort te komen) deed hij het gewoon nog, even later kon je steeds een lichte flikkering zien, dus ik de verversings frequentie aan passen (is 70, van 75 naar 60 en weer 70) deed niks, na 2x de auto configuratie knop (heel handige knop overigens) deed hij het weer, maar nu valt het beeld steeds uit/weg:
het lampje van aan blijft gewoon branden (blauw, hebt ook oranje maar die is voor standby)
krijg geen melding van no signal. en het is weg als ik hem aan en uit zet en dan na 7 sec valt hij weer uit.

typ dit nu vanaf mijn TV die ik met een splitter aangesloten heb

Hopelijk weet iemand wat het kan zijn :confused:

MVG safex

(PS kwam er ook achter dat mijn beeldscherm speakers heeft, ik wist het niet zeker want handleiding is voor 2 type beeldschermen en de ingang van het geluid zag er niet uit als een echte ingang maar een gaatje dat standaard geboord was, heb ook niet zo´n behoefte aan hoor)

ja heb voor nu het scherm omgewisselt met dat van een andere pc dus andere computer en andere kabels werken niet is echt het beeldscherm.

heb het beeldscherm nogeens open gemaakt en dit keer alles los gehaald en terug gedaan maar maakt geen verschil.

zal morgen mijn bevindingen plaatsen want zit op mijn telefoon en er moet ook een tekening bij en is dit niet fijn typen...

ja heb voor nu het scherm omgewisselt met dat van een andere pc dus andere computer en andere kabels werken niet is echt het beeldscherm.

heb het beeldscherm nogeens open gemaakt en dit keer alles los gehaald en terug gedaan maar maakt geen verschil.

zal morgen mijn bevindingen plaatsen want zit op mijn telefoon en er moet ook een tekening bij en is dit niet fijn typen...

Ok, we zullen het wel vernemen

Mvg Timothy

heb het opgelost!
ik kwam erachter dat het power-knopje net niet helemaal goed ging, dus ik al met het kopen van een nieuwscherm in gedachte, en heb ik het knopje opnieuw ge soldeerd en er met een tang in geknepen, en het is opgelost! doet het weer prima, alleen is volgens mij de linker onder-hoek donkerder dan de rest van het scherm maar dat is niet zo´n probleem.

heb op internet wel een nieuwe chip gevonden voor de aan/uit knop maar die word alleen naar de VS verstuurd, maar ga met vakantie naar de VS dus misschien kan ik nog wat regelen als ik zou willen...

idg Ontzettend bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan