Windows Vista start op bij het inlogscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

njaspers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vanochtend een probleem met mijn bedrijfscomputer. Deze heeft Windows Vista Business en elke keer dat hij bij het inlogscherm komt, start de pc zich weer op.

Erg gek is dit, want ik maak normaal gezien helemaal geen gebruik van een inlogscherm. Dit gebeurt altijd automatisch. Wat ook goed om te weten is, dat er maar 1 account op de computer staat, zonder wachtwoord.

Zelf heb ik geprobeerd om via de veilige modus op te starten, maar hier heb ik ook het probleem helaas.

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen, want er staat nogal belangrijke informatie op de computer, welke ik door een re-install niet kwijt zou willen raken.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

Groeten,
Niki Jaspers

Hoi,

Ik begrijp dat het misgaat als je bij het windows schermpje komt zelf heb ik dat ook gehad en toen was het me aan/uit knop die niet geheel functioneerde als het moest dus misschien een optie.

Modag

Ps Welkom op Helpmij

Laatst bewerkt:
Het is echt puur als Windows Vista opgestart wordt, en je bij het inlogscherm komt. Na 5 seconden ongeveer, reboot hij zichzelf dan. In veilige modus duurt het ongeveer 10 seconden voordat dit gebeurd.

Ik kan mogelijk eens kijken naar de knop, kijken of dit een oplossing kan zijn.

Hoi .

Simpelst is om op je moederbord de drraadjes van de powerknop los te gooien en dan even contact te maken tussen die twee contacten.

Modag

Hallo njaspers.

Ik zie dat je je vraag op meerdere fora plaatst, had het namelijk ook al op Techzine gelezen.
Opzich niets mis mee, maar zoals je zelf zegt en zoals er al op Techzine werd aangewezen, zou je niet beter contact opnemen met je bedrijf want ik denk eigenlijk ook niet dat ze zo graag zouden hebben dat je dan zelf vanalles gaat aanpassen en mogenlijk nog meer om zeep helpt :confused:

Hallo njaspers.

Ik zie dat je je vraag op meerdere fora plaatst, had het namelijk ook al op Techzine gelezen.
Opzich niets mis mee, maar zoals je zelf zegt en zoals er al op Techzine werd aangewezen, zou je niet beter contact opnemen met je bedrijf want ik denk eigenlijk ook niet dat ze zo graag zouden hebben dat je dan zelf vanalles gaat aanpassen en mogenlijk nog meer om zeep helpt :confused:

Misschien is hij wel de baas zo komt het mij tenminste over hier althans

Modag

Hoi allemaal,

Ik stuur even een reactie dat het me inmiddels is gelukt een tijdje terug.

De oplossing was: ik heb eerst de opstartprocedure herstelt. Dit had geen nut, dus ik heb daarna de geheugen check gedaan, dit hielp helaas ook niet. Als laatste heb ik alsnog de opstart procedure herstelt, en toen deed de computer weer fatsoenlijk opstarten.

Het kan zijn dat het aan de volgorde ligt van herstellen, want ik weet anders niet wat de oplossing was.

In ieder geval ben ik blij, dat het opgelost is en dat ik weer kan werken op de PC.

PS. ik ben inderdaad de directeur van mijn bedrijf, en heb te weinig man in dienst om technische afdeling te hebben, dus doe zoveel mogelijk zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan