Win Vista 64 bits naar Win 7 32 bits?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop van HP. Nu zat daar op een partitie een herstel image bij. Echter kreeg ik deze niet meer aan de praat dus heb ik via HP herstelschijven besteld. Deze nu geinstalleerd.

Echter merk ik nu dat deze herstelschijven de 64 bits versie van Vista bevatten. Weet niet zeker of de originele image ook 64 bits was die op de harddisk stond maargoed.

Echter heb ik ook de windows 7 upgrade besteld toen ik mijn laptop gekocht heb. Deze krijg ik dus ergens in oktober ofzo binnen.

Weet niet of die windows 7 ook de 64 bits zal zijn, maar stel dat dat de 32 bits is, zal hij dan wel upgraden, dus van Windows Vista 64 bits naar Windows 7 32 bits?

Werkt een 64 bits versie op het moment trouwens wel goed ivm allemaal software enzo? Aan het begin van vista was dat nog wel eens een probleem namelijk

Die upgrade zal niet lukken denk ik. Als je W7 bij de laptop te samen bestelt hebt zal daar wel rekening mee gehouden worden.

Meeste 32 bits software werkt ook wel met een 64 bit systeem.

het zal wel een schone installatie worden...
32 > 64 Schone installatie
32 > 32 Behoud van bestanden, programma's en instellingen
64 > 32 Schone installatie
64 > 64 Behoud van bestanden, programma's en instellingen

hmm oke dan is het dus te hopen dat de W7 versie die ik in oktober binnenkrijg ook 64 bits is.

Of zal er dan een versie geleverd worden van windows 7 die ik ook schoon kan installeren? Want volgens mij is dat gewoon een upgrade versie

hmm oke dan is het dus te hopen dat de W7 versie die ik in oktober binnenkrijg ook 64 bits is.

Of zal er dan een versie geleverd worden van windows 7 die ik ook schoon kan installeren? Want volgens mij is dat gewoon een upgrade versie

Heb je de gratis versie bestelt die je krijgt als je na die bepaalde datum W7 gratis krijgt. Zo ja? Dan is het ene upgrade versie.

Grtz

De gewone upgrade versie kun je altijd schoon installeren, zolang je een geldige vista op je PC hebt

Net ff bij de winkel (Mycom) geweest waar ik mn laptop gekocht heb. Deze vertelden mij dat Windows 7 geen upgradeversies heeft en dat er dus een volledige versie geleverd zal worden.

Net ff bij de winkel (Mycom) geweest waar ik mn laptop gekocht heb. Deze vertelden mij dat Windows 7 geen upgradeversies heeft en dat er dus een volledige versie geleverd zal worden.

:shocked::shocked::shocked:Wat een onzin:shocked::shocked::shocked:

Windows 7 heeft juist wel upgradeversies en je kunt gewoon upgraden van vista naar 7, mits je dezelfde woordbreedte houdt

Die gratis upgrade is gewoon neen upgradeversie en je behoudt je bestanden, programma's en instellingen

:shocked::shocked::shocked:Wat een onzin:shocked::shocked::shocked:

Windows 7 heeft juist wel upgradeversies en je kunt gewoon upgraden van vista naar 7, mits je dezelfde woordbreedte houdt

Die gratis upgrade is gewoon neen upgradeversie en je behoudt je bestanden, programma's en instellingen

Denk dat jij het mis hebt want ik lees overal dat het toch een volledige versie is die je krijgt, omdat Win 7 geen Internet Explorer bevat standaard en het niet mogelijk is te updaten van Vista met IE naar 7 zonder IE.

Hoop er ook op dat het een volledige versie is, anders moet je als je opnieuw installeert eerst Vista erop zetten en daarna nog eens 7, das dubbel werk

Waar lees je dat?

Op de MS site staat dat er dus gewoon Windows 7 upgrades zijn, net als bij Windows Vista.

Het is inderdaad zo dat als je een upgrade wilt installeren, je eerst Vista erop moet hebben. Als je van XP naar 7 wilt moet je nu een Windows Vista upgrade kopen, en dan krijg je de 7 upgrade er gratis bij. (zover ik weet en net gelezen heb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan