Wie is bekend met deze site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Wie is bekend met deze site?
*knip*
Ik kwam hem toevallig tegen, en zij roepen dat je ze legaal en gratis kunt downloaden (je moet alleen €4,95 betalen voor iets.

Ik vraag me af...kan dat wel?
Is dat wel legaal?
Is het geen crap?

Iemand bekend met ze?

(ik hoop dat ik niet de regels overtreed)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken ze niet, maar wat mij wel op valt is dat ja A per sms betaald, en B maar eenmalig. Hoe dan ook. Je download niet legaal (tenzij het allemaal freeware is maar dat lijkt me niet). Ik denk niet dat je hier aan moet beginnen. Het kan wel zijn dat er een hoop opstaat. Maar dat is allemaal illegaal (betreft software, films en muziek mag je wel legaal download). Ik zou er niet aan beginnen.

Wat denk je zelf? Voor 4,95 levenslang gratis games etc. etc. downloaden? Dat kan
A. niet waar zijn en
B. niet legaal zijn

Ik heb eens verder gelezen, en kwam er achter dat je dan zelfs denieuwstie films kunt downloaden die (volgens mij) nog in de bios draaien, zoals "the hangover"

Dus nee, denk het ook niet.
Thanx in ieder geval :)

Beetje flauw van de makers om hier geld voor te vragen; het verhaal op de "support" pagina laat duidelijk zien dat er gebruik gemaakt wordt van Gnutella/Ares en OpenFT, alledrie gratis P2P netwerken.

Ik heb de link toch even verwijderd.

Beetje flauw van de makers om hier geld voor te vragen; het verhaal op de "support" pagina laat duidelijk zien dat er gebruik gemaakt wordt van Gnutella/Ares en OpenFT, alledrie gratis P2P netwerken.

Ik heb de link toch even verwijderd.

Okee, thanx :)

Ja dat las ik (ook later pas ;))
Toen ging er bij mij ook wel een lampje branden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan