Hallo allemaal,
Ik zit met de volgende situatie;
Ik heb een spreadsheet met 2 werkbladen,
Op blad 1 heb ik een kolom met verschillende cijfers staan, cijfers in deze kolom kunnen meerdere keren voorkomen.
Op blad 2 heb ik ook een kolom met verschillende unieke door mij geselecteerde cijfers staan.
Het is de bedoeling dat de cijfers op blad 1 gefilterd worden en enkele de cijfers overblijven die ook in de cijferkolom op blad 2 staan (mijn cijferselectie). Ik weet dat in Excel 2007 een filter functie zit, maar hiermee zou ik elk unieke cijfer handmatig moeten invoeren, dit is erg veel werk.
Weet iemand een functie waarmee ik dit sneller kan doen?
bvd
Ik zit met de volgende situatie;
Ik heb een spreadsheet met 2 werkbladen,
Op blad 1 heb ik een kolom met verschillende cijfers staan, cijfers in deze kolom kunnen meerdere keren voorkomen.
Op blad 2 heb ik ook een kolom met verschillende unieke door mij geselecteerde cijfers staan.
Het is de bedoeling dat de cijfers op blad 1 gefilterd worden en enkele de cijfers overblijven die ook in de cijferkolom op blad 2 staan (mijn cijferselectie). Ik weet dat in Excel 2007 een filter functie zit, maar hiermee zou ik elk unieke cijfer handmatig moeten invoeren, dit is erg veel werk.
Weet iemand een functie waarmee ik dit sneller kan doen?
bvd
Laatst bewerkt: