pixma mp190

• Onderwerp starter Onderwerp starter marg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
hallo
ik heb mijn laptop opgeschoond en nu is mijn printer verdwenen geen probleem dacht ik opnieuw geinstalleerd.
maar ik krijg maar geen verbinding met mijn usb van alles gedaan nieuwe driver erop gezet maar niets.
ook mijn wachtwoord word geannuleerd terwijl ik dan net een wachtwoord heb ingevuld.
Ben nu al 3dagen zoet ermee canon gebeld moest nieuwe drivers installeren maar dat had ik al gedaan.
Ik weet nog dat toen ik de printer aan schafte er ook zo`n problemen mee had maar toen moest ik nieuwe drivers er op doen.
Dat heb ik nu dus al gedaan en de oude verwijderd maar niets helpt ben zo langzamerhand radeloos.
Wie o wie kan mij helpen

hallo
ik heb mijn laptop opgeschoond en nu is mijn printer verdwenen geen probleem dacht ik opnieuw geinstalleerd.
maar ik krijg maar geen verbinding met mijn usb van alles gedaan nieuwe driver erop gezet maar niets.
ook mijn wachtwoord word geannuleerd terwijl ik dan net een wachtwoord heb ingevuld.
Ben nu al 3dagen zoet ermee canon gebeld moest nieuwe drivers installeren maar dat had ik al gedaan.
Ik weet nog dat toen ik de printer aan schafte er ook zo`n problemen mee had maar toen moest ik nieuwe drivers er op doen.
Dat heb ik nu dus al gedaan en de oude verwijderd maar niets helpt ben zo langzamerhand radeloos.
Wie o wie kan mij helpen

1) Probeer je berichten wat meer ''ABN'' te schrijven.
2) Welk besturingsysteem gebruik je? (Windows XP of Vista of de Windows7 Beta?)
3) Heb je de goeie drivers geinstalleerd? (Je weet zeker dat het niet voor een ander bits besturingssysteem is)
4) Heb je de printer al een keer uit en aangezet?
5) Kabel er al een keer uit en in gedaan?

Probeer maar wat ;) ..
Ik hoor het wel!

Groetjes, Stefan95

1) Probeer je berichten wat meer ''ABN'' te schrijven.
2) Welk besturingsysteem gebruik je? (Windows XP of Vista of de Windows7 Beta?)
3) Heb je de goeie drivers geinstalleerd? (Je weet zeker dat het niet voor een ander bits besturingssysteem is)
4) Heb je de printer al een keer uit en aangezet?
5) Kabel er al een keer uit en in gedaan?

Probeer maar wat ;) ..
Ik hoor het wel!

Groetjes, Stefan95

bedankt voor je mee denken maar wat je vroeg heb ik allemaal gedaan

Het waren geen stappen maar vragen; Lees het nog een keer goed door en beantwoord per punt a.u.b. ;)

ik heb het echt goed gelezen ik heb net nog geprobeerd met mijn wachtwoord maar je pas aanmelden als je wachtwoord word goed geaccepteerd .
aan gezien dat ze dat niet doen zelf niet met mijn oude wachtwoord of met mijn nieuwe zit ik mooi vast.
Geprobeerd te bellen maar dan wordt je in de wacht gezet maar iemand spreken ho maar.
Ik kijk het nog een weekje aan is het dan nog niet opgelost dat gaat die bij het grof vuil.
Ga eerst even naar mycom misschien kunnen die mij helpen

Het waren geen stappen maar vragen; Lees het nog een keer goed door en beantwoord per punt a.u.b. ;)

heb ik gedaan .
Als ze me wachtwoord steeds annuleren kan ik me ook niet aanmelden om wat te vragen.

1) Niet dubbelposten a.u.b.
2) Wij zijn de helpdeskservice, dus geef antwoorden op de vragen aan ons in een berichtje ;) .. Dan kunnen we je misschien verder helpen!

(Grof vuil = Zonde, zet hem dan op marktplaats!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan