Bepaalde site werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkvr

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2008
Ik heb sinds een aantal dagen last van dat een bepaalde site niet werkt.
Ik ben regelmatig te vinden op Unibet, en daar kun je statistieken bekijken van bepaalde wedstrijden, dat is handig om te weten waar op te gokken.
Maar nou sinds een aantal dagen lukt het niet meer die pagina te openen.
(stats.betradar.com/ .............)
Heb het nu al op 2 pc's thuis geprobeerd en 2 laptops, allemaal op hetzelfde netwerk.
Ook op 1 pc elders geprobeerd daar werkt de site wel gewoon.
Ik krijg steeds het volgende bericht:
De webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

•De internetverbinding is verbroken.
•De website is tijdelijk niet beschikbaar.
•De DNS-server is niet bereikbaar.
•De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
•Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven

1.Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)

1.Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
2.Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.

Heb al vanalles geprobeerd, inmiddels ook unibet gemaild, maar die weten het ook niet.
Heb de pop-up blokker uitgezet, firewall uitgezet, een keer in firefox geprobeerd, virusscanner uitgezet etc.
Ik zou niet weten wat ik aan mijn pc verandert heb.
Kan ik een instelling over het hoofd zien? :shocked:

Heb je toevallig toch niet explorer 8 want dat had ik ook n.l. bij sommige sites.
Ik heb toen 8 eraf gegooid en explorer 7 weer geïnstalleerd en toen was het over.

Heb je toevallig toch niet explorer 8 want dat had ik ook n.l. bij sommige sites.
Ik heb toen 8 eraf gegooid en explorer 7 weer geïnstalleerd en toen was het over.

Heb inderdaad IE8, maar dat probleem had ik daarvoor al

Heb je betradar.com al geprobeerd?

Anders een DOS box openen en "nslookup stats.betradar.com" intypen (zonder de aanhalingstekens) en daarna return.

De eerste twee regels "Server" en "Address" zijn van de nameserver en zijn dus per provider anders.
Wat er onder "Non-authoritative answer" staat moet gelijk zijn als in het voorbeeld.

Voorbeeld voor stats.betradar.com en betradar.com nslookup.gif

Laatst bewerkt:
Heb het geprobeerd, onder betradar staat hetzelfde. Maar onder stats.betradar.com iets anders, namelijk:
nslookup stats.betradar.com
*** Can't find server name for address 192.168.1.1: Non-existent domain
*** Default servers are not available
Server: Unknown
Adress: 192.168.1.1

Non-authoritative answer:
Name: stats.betradar.com
Addresses: 85.126.56.31, 85.126.56.32

nslookup stats.betradar.com
*** Can't find server name for address 192.168.1.1: Non-existent domain
*** Default servers are not available
Server: Unknown
Adress: 192.168.1.1

Non-authoritative answer:
Name: stats.betradar.com
Addresses: 85.126.56.31, 85.126.56.32

192.168.1.1 is meestal de router in een netwerk.
Controleren door in een dos box "ipconfig" in te typen gevolgd door enter.
Daar staat in de Default gateway het ip adres van de router.

De site stats.betradar.com is een site waar ik niet inkom, waarschijnlijk is hiervoor een abonnement nodig of zo.

Ja je moet er via een link bij unibet in, dan staat er een client id bij.
Ik heb het nu geprobeerd via www.surfert.nl en dan werkt hij perfect.
Heb gisteravond betradar gemaild, had meteen een mailtje terug dat ze niet wisten wat het probleem kon zijn, het ip was niet geblokkeerd ofzo, als ik nog vragen had gewoon weer mailen.
Heb nu UPC maar gemaild of die misschien die site blokkeren ofzo. omdat ik via surfert.nl er wel inkom.

Dat zou best kunnen idd.

Toch blijft het vreemd dat nslookup de dns server zoekt in je router. Normaal zou dit de dns server van je provider moeten zijn.

Gebruik je Windows XP? Kijk dan of het bestand C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts of C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts.sam bestaat en probeer met een tekst editor te openen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan