• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst invoeren in enquete

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stef4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Stef4

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Beste excel experts en beste Huijb,

Stel deze vraag toch weer omdat eerdere forums hierover gesloten zijn.
In een eerder forum is de vraag als subvraag aan de orde gekomen en daar de titel de lading niet dekte heb ik in dat forum de vraag als opgelost aangegeven en een nieuwe gesteld.

Ik hoop dat de vraag nu niet wordt afgesloten.

In bijgevoegde enquete zou ik bij een 5 tal vragen graag een opmerking in vrije tekst invoeren. (zie blad 2 vragen in rode kader) Deze items hoeven niet zichtbaar zijn in de rode kolom K. De bedoeling is dat bij antwoord NEE er een lege cel opgeslagen wordt in blad3 en bij antwoord JA de ingevulde tekst.
Blad 1 moet zo blijven (dus hier geen tekst in opslaan)

Graag jullie hulp

Met vriendelijke groeten,
Stef4

Bijlagen

Beste excel experts en beste Huijb,

Stel deze vraag toch weer omdat eerdere forums hierover gesloten zijn.
In een eerder forum is de vraag als subvraag aan de orde gekomen en daar de titel de lading niet dekte heb ik in dat forum de vraag als opgelost aangegeven en een nieuwe gesteld.

Ik hoop dat de vraag nu niet wordt afgesloten.

Met vriendelijke groeten,
Stef4

Waarom gewoon de vraag niet terug open zetten in :confused: deze topic ? http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=438897
Rechts onder kan je deze terug open zetten .;)
Misschien ook naar deze topic verwijzen http://www.worksheet.nl/forumexcel/showthread.php?t=60774 Update deze topic is op Worksheet verwijderd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan