Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei dat maakt de keuze een stuk lastiger aangezien ik liever een hp zou kopen, maar als de dell een snellere videokaart heeft....

Als je echt maar 500 euro uit wil geven, de HP.
Ben je bereid tot 600 te gaan, dan de Dell.

De kwaliteit van beide merken is gelijk, allebei niets op aan te merken. Daar hoef je het dus niet om te laten.

Oeps ja klopt. Hoezo liever HP trouwens? Is ook een goed merk, maar prijstechnisch niet altijd even slim. Voor hetzelfde geld heb je een betere Dell.
Toshiba is ook een goed merk ja, durf het zelfs nog net iets beter dan HP te noemen.

tja daar heb je een punt, hp valt voorlopig even af.
Toshiba heeft een laptop voor 650 met een weer betere processor (link)

wat kun je me vertellen over die processor?

Dat je het verschil nauwelijks gaat merken.. 100 MHz meer (merk je niet) en 1MB L2 cache meer. Dat laatste merk je wel, maar om nou te zeggen dat het 50 euro waard is? Als de videokaart nou beter was dan de 4570, ja dan had je die moeten nemen..

De processor is allemaal wel goed, daar merk je echt niet zoveel van. De videokaart is voor jou het belangrijkste.

Edit: ik denk dat je het met de Ati 4570 al goed gaat redden, de Dell is dus de beste optie.
Tenzij je 50 euro extra neer wil tellen voor een minimaal betere processor...

Laatst bewerkt:
Goede keus, zie ook de edit van m'n laatste bericht hierboven ;)

nou ja alvast bedankt voor de hulp enne.. ik zoek nog even door dus mischien heb ik zo nog wel een paar vragen!

Sam

Nog even voor alle andere mensen op dit super handige forum :p :
als je iets beter weet dan deze laptop (met een budget van rond de 600 euro) zeg het maar!!

sam

Ik denk dat je rond die prijsklasse goed moet zoeken om tot een alternatief met minstens dezelfde specs te komen...

ik heb nog even rondgekeken en ik vraag me af of het niet toch slimmer is om de dell studio 15 met de p8600 te nemen ( helaas wel 710 euro) want volgens notebookcheck.net is die toch we veel beter, maar ik vind 110 euro voor een betere processor toch wel veel.
iemand tips?

sam

Tja, gewoon multitasking, internetten, msnen e.d. voldoet de €600,- van Dell.

hallo, ik heb net de dell studio 1555 gekocht en naar mijn wensen aangepast.

ging geheel goed em koste me 654 euro.

Ik kijk nu nog een keer bij de aanbiedingen van Dell en zie gewoon staan dat je gratis een 500 GB hardeschijf i.p.v een 320 GB hardeschijf krijgt.

Ik zag toch echt staan dat je 50 euro extra moest betalen(?).

Ik heb al betaald, kan ik dit nog veranderen en wat zijn dat voor rare fratsen eigenlijk.

Hoopten ze dat ik dat niet zag of zo? Of zie ik gewoon iets verkeerd?

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen

Alvast bedankt.

@ RHPJS en als ik er Call of Duty op wil spelen?

@ ThaRock ik weet het niet zeker maar zal dit niet gewoon een actie zijn? (dat zou wel luulig zijn :()
enne even over de dell studio 15: bevalt ie? minpunten? pluspunten?
alvast bedankt! :thumb:

@ RHPJS en als ik er Call of Duty op wil spelen?

@ ThaRock ik weet het niet zeker maar zal dit niet gewoon een actie zijn? (dat zou wel luulig zijn :()
enne even over de dell studio 15: bevalt ie? minpunten? pluspunten?
alvast bedankt! :thumb:

Ik heb hem net besteld dus pas binnen op maximaal 26 augustus

Edit: Ik heb best lang gezocht om een goede laptop rond de 600 euro, ik neem aan dat jij hetzelfde hebt gedaan.

Het feit dat wij op dezelfde laptop uitkomen moet toch wel zeggen dat we de juiste keus maken toch?:P

Ik zag laatst wel nog een Toshiba l500 op internet rond zwerven (zie google) maar die is in geen winkel te krijgen, ik wou hem wel graag bij een winkel kopen of bij een internet winkel met collect en return garantie voorwaarden.

Edit nr2: Oops die heb jij ook al gezien zie ik:p

Heb je al reviews gezien van de dell studio 15?

Laatst bewerkt:
ja het kan geen toeval zijn dat we allebij op de studio 1555 zijn gekomen :p
ga jij er games op spelen,zo ja wlke en hoe gaat dat?

Sam

Heb jij trouwens extra opties ?

ja het kan geen toeval zijn dat we allebij op de studio 1555 zijn gekomen :p
ga jij er games op spelen,zo ja wlke en hoe gaat dat?

Sam

Heb jij trouwens extra opties ?

Ik ga er een aantal oudere games opspelen zoals Age of empires 3, vooral om over het netwerk te spelen:D.

maar ik heb de laptop nog niet to 26 augustus he, net besteld. En er toen achter gekomen dat je gewoon een 500 gb hardeschijf kan krijgen i.p.v een 320 gb :@:@. Ik heb al betaald dus lastig parket:P.

Ik heb er Intel Wi-fi link 5100 opgezet en een bluetooth module, rest is standaard.

Edit: Ik heb mijn bestelling geannuleerd, ( dat hoop ik tenminste:P).

Reden hiervan is dit: http://www1.euro.dell.com/content/p..._great_deals?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

Kijk laatste laptop, nieuwe processor, grotere hardeschijf,ietsje duurder.

Laatst bewerkt:
nou ik hoop voor je dat het annuleren is gelukt :) Ik zit zelf nog te twijfelen of ik die jij nu ook krijgt (hopelijk volgens de aanbieding :p), of die met de p6800 processor (110 euro duurder) ga nemen, maar als de t4200 volstaat voor modern warfare 2 dan neem ik die. wat denk jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan