Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ik hoop voor je dat het annuleren is gelukt :) Ik zit zelf nog te twijfelen of ik die jij nu ook krijgt (hopelijk volgens de aanbieding :p), of die met de p6800 processor (110 euro duurder) ga nemen, maar als de t4200 volstaat voor modern warfare 2 dan neem ik die. wat denk jij?

Waarom zou je de t4200 nemen als de die T6500 kunt krijgen voor een paar eurotjes duurder? Mis ik hier iets? Of bedoel je dat je hem pas later gaat bestellen? 13 augustus verloopt de aaanbieding volgensmij.

Ik ben eigenlijk al over mijn budget grens heen, dit is de grens voor mij. Nog een keer 100 euro erbovenop voor die p6800 processor doe ik niet.

Die t6500 is volgens mij zoiezo al snel zat.

Laatst bewerkt:
neej maar is een processor erg belangrijk voor games of gaat het vooral om de grafische kaart?

maare welke processor krijg jij nu want nu snap ik het ook niet meer :D ?????

Het gaat niet vooral om de processor bij gamen. De videokaart krijgt het meeste werk te doen..

okay dus het zal met de t4200 kun je gwoon call of duty mw2 spelen ???

Natuurlijk. Kijk eens naar de eisen van Call of Duty 2...
Zucht.. lees je wel?

call of duty mw2== Modern warfare 2 == call of duty 6 dus ehh ;)
en dat ie call of duty 2 aankan mag ik wel hopen :D
maar heb nog even verdergezocht en denk aan een kleine budgetverhoging vanwege dit.
dat houd in ietsje groter scherm, betere processor en 2 jaar garantie (ipv 1).
zie jij nadelen?

sam

okay dus het zal met de t4200 kun je gwoon call of duty mw2 spelen ???

Ja dat is mogelijk, mits op medium graphics verwacht ik. De precieze eisen zijn mij nog niet bekend, maar ik verwacht dat dit op het niveau van World at War zal liggen.

call of duty mw2== Modern warfare 2 == call of duty 6 dus ehh ;)
en dat ie call of duty 2 aankan mag ik wel hopen :D
maar heb nog even verdergezocht en denk aan een kleine budgetverhoging vanwege dit.
dat houd in ietsje groter scherm, betere processor en 2 jaar garantie (ipv 1).
zie jij nadelen?

sam

Nee ik zie geen nadelen. Zelfde videokaart, processor inderdaad beter, resolutie is 16:9 dus je kunt ook nog even HD films kijken op fullscreen zonder zwarte randen, 2 jaar garantie en het merk is ook goed.

maare welke processor krijg jij nu want nu snap ik het ook niet meer :D ?????

Ik snapte het ook niet meer, daarom heb ik de verkeerde bestelling gedaan. Hier ik laat het je zien.

Deze laptop staat bij de gewone studio modellen en deze heb ik gekocht, denkend dat alle aanbiedingen die er zijn in deze laptop verwerkt zijn zie link>> http://www1.euro.dell.com/content/p...fid=laptop-studio-1555&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn

Nou zag ik een dag na mijn bestelling dat dell ook een speciale aanbiedingen pagina heeft, deze laptop is iets duurder maar is meer waard voor je geld in mijn mening, betere processor grotere hardeschijf intel wi-fi link i.pv dell wireless wifi: Het is de 4e laptop vanaf de linkerkant link: http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thu...id=laptops_great_deals&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn

Aanbieding geld tot 12 augustus maar dell kenende komt er wel weer gewoon een nieuwe actie.

De processor zal denk ik niet zo veel verschil maken in gamen maar het is leuk gewoon een betere processor voor niet zo veel meer geld. En natuurlijk de hardeschijf en intel wifi link.

Maar koop jij nou de laptop puur voor het gamen? zit je dan niet in een te laag prijs segment? binnen een jaar kan deze laptop de spellen al niet meer draaien denk ik hoor:P.

Met vriendelijke groet.

Ik snapte het ook niet meer, daarom heb ik de verkeerde bestelling gedaan. Hier ik laat het je zien.

Deze laptop staat bij de gewone studio modellen en deze heb ik gekocht, denkend dat alle aanbiedingen die er zijn in deze laptop verwerkt zijn zie link>> http://www1.euro.dell.com/content/p...fid=laptop-studio-1555&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn

Nou zag ik een dag na mijn bestelling dat dell ook een speciale aanbiedingen pagina heeft, deze laptop is iets duurder maar is meer waard voor je geld in mijn mening, betere processor grotere hardeschijf intel wi-fi link i.pv dell wireless wifi: Het is de 4e laptop vanaf de linkerkant link: http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thu...id=laptops_great_deals&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn

Aanbieding geld tot 12 augustus maar dell kenende komt er wel weer gewoon een nieuwe actie.

De processor zal denk ik niet zo veel verschil maken in gamen maar het is leuk gewoon een betere processor voor niet zo veel meer geld. En natuurlijk de hardeschijf en intel wifi link.

Maar koop jij nou de laptop puur voor het gamen? zit je dan niet in een te laag prijs segment? binnen een jaar kan deze laptop de spellen al niet meer draaien denk ik hoor:P.

Met vriendelijke groet.

Dat laatste probeerde ik hem ook al te vertellen.. Voor een game-laptop betaal je minimaal 1500 euro (en dat is nog weinig), en upgraden zit er echt niet in dus je moet het er maar mee doen de komende jaren.

ik koop hem niet voor gamen maar ik wil alleen dat ie cod6 kan spelen want dat is het enige spel wat ik voorlopig zou willen kopen.

Achja.. Weet wel dat ik liever zou zien dat je er 900 voor uit zou geven, ik doe je hier geen beloftes mee. Met de settings op laag zou je het moeten halen, medium bij de meeste spellen ook nog wel, maar bij COD6 weet ik het ook niet, dus pin me er niet op vast.

:cool: Heb je al een definitieve keuze gemaakt, of wordt die nog belemmerd door vragen?
Zo ja, brand los, daar zijn we hier voor!

neej denk er gewoon nog even overna =P
maar kun je trouwens de processor van een laptop later nog vervangen, of zit die helemaal ingebouwd?

Theoretisch gezien is het zeker mogelijk. Praktisch gezien echter niet, daar is het te moeilijk voor omdat de processor erop gesoldeerd zit en het ook veels te duur is deze te laten vervangen (reken op een kleine 400 euro inclusief processor, er van uitgaande dat je moederbord het aankan). Dan kun je beter doorsparen voor een nieuwe, of nu een snelle kopen.. Maar nogmaals, 2 GHz is genoeg! De videokaart is belangrijker..

o ja toch nog een vraag: als je met windows 34-bits 4 gb werkgeheugen hebt dan is dat toch eigenlijk nouwelijks beter dan 3 gb ? ( veel asus laptops hebben 3gb)

Het is 32 bits, maar dat klopt.
Een 32 bits OS kan 'maar' tot 3,25 GB werkgeheugen adresseren, een 64 bits volgens mij tot 128 GB. Het OS zal echter wel 4 GB herkennen, maar het werkelijke gebruik gaat over 3,25. Dus vergis je daar niet in.

Veel fabrikanten zetten er nu 4GB in vanwege het dual channel gebeuren, maar als je 3GB hebt (dus niet dual channel) is dat in de praktijk nauwelijks (=onmerkbaar) prestatieverlies. Ook het verschil tussen 3,25 en 3 gb is niet zomaar merkbaar.

Waarom loopt de computerwereld hier nu pas tegenaan?
Voor het Vista tijdperk had niemand meer dan 2 GB geheugen in zijn pc'tje zitten, was overbodig bij XP. Niemand liep dus tegen die limiet aan, of had er zelfs maar wat mee te maken... Totdat Microsoft met iets raars, genaamd Vista, op de markt kwam en de hoeveelheid werkgeheugen opeens verviervoudigde.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan