• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

foto uit uurrooster halen en op weekschema plaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter vio
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vio

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Dag beste,
Is het mogelijk om een foto te halen uit een tabblad en die te plaatsen op een werkrooster die verdeeld is in VM; NM; N? Zie bijlage
Grtjs,
Vio

Bijlagen

Plaats er eens een rooster onder met de foto's in zodat we een idee krijgen wat je wil bereiken, want met je huidig uurrooster is het onduidelijk(voor mij althans) waneer het VM, NM of N is

Mvg

Rudi

Iets duidelijker

Hoi Rudi,
Ik heb in bijlage de rooster iets duidelijker gemaakt op één sheet.
Hopelijk kun je er beter aan uit.
Hartelijk dank voor je hulp!
Grtjs,
Vio

Bijlagen

o ja,

De vroege begint ofwel om 6u45 ofwel om 7u, De namiddag dienst begint om13u of om 14u.
De nacht begint altijd om 23u. Enkel bij maandag is de nacht ingevuld.
Grtjs,
Ottavio

als het de namen zijn is ook al mooi.

Dag beste,
De foto's op het weekschema zetten is mss te veel gevraagd. De namen die in de VM, NM, N werken is ook al heel mooi.
De bedoeling is voor de kinderen een viseel weekschema te maken, omdat ze nog niet kunnen lezen.
Hartelijke groeten,
Vio

Bijlagen

Beste Vio, een wat late reactie en misschien niet meer nodig, maar ik wou toch eens een poging wagen

Bijlagen

knap werk

Hoi Rudi,
Hartelijk dank voor je inzet:thumb:
Ik bedoelde het zo inderdaad. Alleen kloppen de uren nog niet. De vroege begint meestal tussen 6:45 en 8:00 en eindigt tussen 12:00 en 16:00
De Namiddag dienst begint tussen 12:00 en 14:00 en stopt tussen 19:00 en 22:00
De nacht begint om 23:00 en stopt om 7:00
Bv.: We werkt op maandag de nacht en ze komt met een icoon op de vroege te staan?

Ik wou zelf wat expirementeren maar zie dat het blad beveiligd is.:confused:

Na wat toverwerk van uwentwege zal dit probleem ook opgelost zijn, waarvoor mijn dank:thumb:

Grtjs,
Vio

Bv.: We werkt op maandag de nacht en ze komt met een icoon op de vroege te staan?

Ik wou zelf wat expirementeren maar zie dat het blad beveiligd is.:confused:

Na wat toverwerk van uwentwege zal dit probleem ook opgelost zijn, waarvoor mijn dank:thumb:

Grtjs,
Vio

Ik kan op elk blad werken ( veranderingen aanbrengen ) en We staat bij mij voor de week van 1/12 tot 7/12 de maandag op de nacht .Ik bemerk geen beveiliging en kan het uurrooster wijzigen .Op het tabblad iconen klik je op de knop iconen verwijderen , dan komt ook de formule zichtbaar daar zou je eventueel de tijden kunnen wijzigen .

Laatst bewerkt:
Heb de formules aangepast. Wachtwoord bladbeveiliging tabblad Iconen= Vio

Bijlagen

Laatst bewerkt:
super

Rudi,
Gewoon fantastisch net zoals ik het wou. :):)
Dit is per week weer een kwartier uitgespaard en een foutloos blad., dus gewoon geweldig. :thumb:
Duizendmaal dank,
Vio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan