• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als cel K2 'Nee' bevat, Cel A2 dan rood maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmike

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Als cel K2 'Nee' bevat, Cel A2 dan rood maken!

Hoe doe ik dit?

Voorwaardelijke opmaak voor cel A2.
Formule in voorwaardelijke opmaak:

Code:
=K2="Nee"

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Heel erg bedankt, maar weet je ook toevallig hoe ik zeg maar dat bij elke rij doe, anders moet ik steeds dat bij iedere rij het handmatig invoeren. Dus bijv. dan bij rij 3 :

Code:
=K3="Nee"

En dan de voorwaardelijke opmaak

Formule voor elke rij:
Code:
=INDIRECT("K"&RIJ())="Nee"

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Heel erg bedankt!

Ik heb nu een laatste vraag,

Ik wil in de kolom status, meerdere rijen gelijk wijzigen. Door een keer iets uit de keuzelijst te kiezen. (zie bijlage) Maar helaas werkt dat niet met selecteren. Wie weet hoe dat wel kan?

Bvd, Mike

Bijlagen

Je kunt toch 'gewoon' kopieren en plakken ?

Heel erg bedankt!

Ik wil in de kolom status, meerdere rijen gelijk wijzigen. Door een keer iets uit de keuzelijst te kiezen. (zie bijlage) Maar helaas werkt dat niet met selecteren. Wie weet hoe dat wel kan?

Bvd, Mike
misschien door alle cellen te selecteren >>invoer typen/kiezen >> CTRL + ENTER.

Heel erg bedankt!

Bvd, Mike

Hoe bedoel je precies?
Wat wil je wijzigen?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan