Kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

guido123

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Hallo, iemand een advies voor een kast waar een Intel moederbord in kan met een I7 processor?

Dat is wel een hele simpele vraag. Als ik jou was zou ik eerst wat meer onderzoek doen want met deze vraag kan niemand iets.

Je zal ten eerste moeten zoeken naar het formaat van het moederbord, want er zijn verschillende 'formaten' als ATX, MiniATX, etc, etc,

Hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/777 kun je vinden welke i7 moederborden er zijn en welk formaat ze hebben, ga aan de hand daarvan op zoek naar een kast.

ATX, maar het gaat meer om de kwaliteit en ervaringen. Vooral een stille kast zoeken we naar.

Dat is wel een hele simpele vraag. Als ik jou was zou ik eerst wat meer onderzoek doen want met deze vraag kan niemand iets.

Je zal ten eerste moeten zoeken naar het formaat van het moederbord, want er zijn verschillende 'formaten' als ATX, MiniATX, etc, etc,

Hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/777 kun je vinden welke i7 moederborden er zijn en welk formaat ze hebben, ga aan de hand daarvan op zoek naar een kast.

Het ligt er net een beetje aan hoe groot de kast verder moet zijn, wat je budget is, en wat je verder nog belangrijk vind.

Ik ben de laatste paar dagen nogal druk met de Tweakers BBG en daar zijn we bezig met een special "[BBG]Special: Stille allround/high-end pc september 2009"

Daaruit komen nu al wat stille kasten:
NZXT CS-NT-HUSH-B Zwart
Cooler Master Sileo 500 Zwart
Nexus Caterpillar Zwart
Antec Performance One P182 Zwart
Antec Performance One P183 Zwart
Antec Performance One P193 Zwart
Nexus Voltinia 430W

Die laatste heeft dus al een voeding: als je geen zware videokaart neemt, dan is dat best een goede optie. Dit is de kast die in het Stille allround pc voor september komt (of er moet nog iets geks gebeuren...).

Marsmannetje, de sonata komt niet voor in uw lijstje, niet getest of toch tegen gevallen?
Het ligt er net een beetje aan hoe groot de kast verder moet zijn, wat je budget is, en wat je verder nog belangrijk vind.

Ik ben de laatste paar dagen nogal druk met de Tweakers BBG en daar zijn we bezig met een special "[BBG]Special: Stille allround/high-end pc september 2009"

Daaruit komen nu al wat stille kasten:
NZXT CS-NT-HUSH-B Zwart
Cooler Master Sileo 500 Zwart
Nexus Caterpillar Zwart
Antec Performance One P182 Zwart
Antec Performance One P183 Zwart
Antec Performance One P193 Zwart
Nexus Voltinia 430W

Die laatste heeft dus al een voeding: als je geen zware videokaart neemt, dan is dat best een goede optie. Dit is de kast die in het Stille allround pc voor september komt (of er moet nog iets geks gebeuren...).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan