• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Matrix formule

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch is dit meer iets voor uitgebreid filter, dan het invoeren van (vertragende) formules.

Toch is dit meer iets voor uitgebreid filter, dan het invoeren van (vertragende) formules.
@ SNB
Ja maar het is zo handig, 1 druk op de knop en je kunt alle gegevens in 1 keer ophoesten.

Met vr gr
Jack

1 druk op de knop en je kunt alle gegevens in 1 keer ophoesten.

Dan begrijpt u niet wat er bedoeld wordt.

Met 1 druk op de knop kan je een uitgebreide filter aansturen (met een macro). Het voordeel van formules is juist dat er geen druk op de knop nodig is...

Wigi

Dan begrijpt u niet wat er bedoeld wordt.

Wigi
@ Wigi
Nou ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nog nooit met een uitgebreid filter gewerkt heb en laat staan dat ik weet HOE het werkt. Maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt en ik zal er mezelf eens in gaan verdiepen. Mocht je suggesties hebben n.a.v. mijn bestandje in deze toppic dan zijn deze altijd welkom. In ieder geval bedankt voor de tip. :thumb:

Met vr gr
Jack

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan