the elders scroll 4 "thief guild" faction

Status
Niet open voor verdere reacties.

toletje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
ik heb de thiefing guild gejoint naar dat ik een wedstrijd heb gedaan tegen 2 andere, ik zit er nu bij maar hoe kan ik via die guild missies doen en hebben ze ook zeg maar kleding voor de guild en wapens want die kan ik ook niet vinden ?

groetjes Timo

ik zit er nu bij maar hoe kan ik via die guild missies doen
Als het goed is begon je bij het waterfront disterict, achter zo'n huisje, om 12 uur 's avonds, met de wedstrijd met die 2 anderen.

Nou, als je er 's avonds weer om 12 uur erheen gaat, (zelfde plek) zal er weer iemand staan en daar kan je even mee babbelen om meer informatie te verkrijgen.

oke bedankt:thumb: maar weet je ook of ze zegmaar een guild huis hebben waar je armor enzo kan pakken ?

Daar kom je vanzelf achter als je die verhaallijn blijft volgen... (zo zonde om dat van te voren al te weten, vind ik dan)

ik heb de thiefing guild gejoint naar dat ik een wedstrijd heb gedaan tegen 2 andere, ik zit er nu bij maar hoe kan ik via die guild missies doen en hebben ze ook zeg maar kleding voor de guild en wapens want die kan ik ook niet vinden ?

groetjes Timo

Ghehe, in het water front, in the Imperial City om 12 uur 's nachts komt iemand bij een muurtje. Ik ben de naam even kwijt.
Kleding en wapens krijg je later als je rangen omhoog gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan