jjjvandaalen
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2007
Momenteel ben ik bezig :evil:met het professionaliseren van een documentatiebestand in Excel. Het gaat om het documenteren van poststukken (inkomende en uitgaande post). Ik wil graag een dialoogformulier er aan toegevoegd hebben waarmee (eventueel multi-user, maar standalone is ook goed) alle gegevens via dat dialoogformulier toegevoegd kunnen worden aan een nieuw record. Daarbij wil ik graag gebruik kunnen maken van pulldownmenus die weer gekoppeld zijn aan een apart werkblad in het spreadsheet met tabellijsten. Deze gegevens moeten weer gestandariseerd ingebracht worden bij de registratie. Dit is om verschillende schrijfwijzen van terugzoekkenmerken te voorkomen. Gecontroleerde trefwoordenlijsten. Aan het werkblad moeten eventueel nieuwe gegevens toegevoegd kunnen worden, om via het dialoogformulier op werkblad 1 te kunnen selecteren. Weet iemand van jullie hier misschien raad mee? Het is daarbij eigenlijk van belang dat het eind van deze week klaar is. Als dat zou kunnen lukken, dan is dat helemaal geweldig :thumb:. Het bestand heb ik bijgesloten