nieuwe pc. hulp met zoeken goeie vid kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucasso

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
hallo.

ik heb net een maand een nieuwe pc maar er zit een onboard videokaart op en heb daarom dus een goeievideo kaart nodig zoek iets voor rond de 100 euro en eventueel op ebay. zie hieronder mijn pc specificaties
Compaq Presario CQ5111NL
<<< Systeemoverzicht >>>
> Moederbord : MSI Boston
> Chipset : Intel G31/G33/G35
> Processor : Intel Pentium E2220 @ 2400 MHz
> Fysiek Geheugen : 3072 MB
> Videokaart : Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family
> Harde Schijf : WDC (320 GB)
> DVD-Rom Station : ATAPI DVD A DH16A6L-C ATA Device
> Monitor Type : LG Electronics M227WD - 22 inches
> Netwerkkaart : RTL8101 PCIe Fast Ethernet Adapter
> Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home
> DirectX : Versie 10.00

alfast bedankt voor jullie hulp:thumb:

Laatst bewerkt:
Wat is je doel met de kaart? Zware games, videobewerking of simpel alleen surfen en een beetje tekst verwerken, enz?

Ik bedoel, er zijn kaarten van een paar tientjes en kaarten van 300 euro en meer.

ik zoek een kaart waar ik redlijk mee kan gamen zoals wow wil ik op het hoogste kunnen spellen en games zoals fallout 3 zou ook wel leuk zijn als ik die redlijk kan draaien

http://www.alternate.nl/html/catego...l2=Alle+PCIe+kaarten&criteriasCount=6&bfbox=1

Lijstje met kaarten tot 100 euro.

Zoiets bijvoorbeeld: http://www.alternate.nl/html/produc...ARE&l1=Grafische+kaarten&l2=Alle+PCIe+kaarten

Ik weet niet wat je plannen voor de toekomst zjin, maar er zijn al zwaardere games dan Fallout.

bedankt voor dat lijstje zit zeker wat voor mij bij
ik heb nog een vraag. welke chipset raad jij aan?
mijn plannen voor de toekomst zijn niet zo groot met de pc omdat ik ook al een xbox en playstation heb. maar zoals wow en rpg's wil ik op mijn pc spelen denk bv binnenkort aan diablo 3

Hoeveel watt is je voeding eigenlijk? Want ik kan me voorstellen dat als je een GTX295 (niet dat die nu ter sprake is met jouw budget, cpu, etc) neemt je je voeding roostert.

Goeie swallav, wat ik inderdaad vergeten. De voeding.

Naast het wattage is ook het merk belangrijk. Hiervoor zal je in de kast moeten kijken.

eigenlijk is het wattage niet belangrijk.
Het merk en hoeveel ampere op de +12V zijn belangrijk.

ik zie nu net dat ik een 300 watt voeding heb.
ga nog even verder zoeken naar de ampere;)
update op +12 zit 19a. +5v zit 25a. 3.3v zit 18a. hopelijk is dit wat je bedoelde met ampere. is 300 watt genoeg om ASUS GeForce EN9500GT MAGIC/DI/512MB te kunnen voorzien van genoeg stroom en mijn comp?
oja en het merk voeding is bestec

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan