frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
hij kan moeilijk nu nog een recovery dvd gaan maken al alles er nu al opstaat want daar heeft ie dan weinig aan QUOTE]
Ligt er helemaal aan hoe en wat.......
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij kan moeilijk nu nog een recovery dvd gaan maken al alles er nu al opstaat want daar heeft ie dan weinig aan QUOTE]
Ligt er helemaal aan hoe en wat.......
Hoi,
Heren volgens mij is het niet van belang of de geleende versie een eigen code heeft want die zal in gebruik zijn door degene waarvan hij die geleend hebt dus zal hij via zijn eigen code moeten activeren daarom zal het z'n zelfde versie moeten zijn naar mijn idee tenminste .
Maat laten we even op de ts-er wachten met zijn antwoord.
Modag
@modag: ik heb het niet gehad over een geleende versie met bijbehorende code.......
We wachten..
Sorry dacht even van wel maar mijn redenatie klopt toch of zie ik dat verkeerd.
Modag
oke dan begrijpen wij elkaar .Neen ik heb het niet gehad over het lenen van een cd van iemand en dat ie dan die key moet gebruiken.
Ts heeft een eigen key(waar we vanuit gaan)en zal die moeten gebruiken.waar jij dus ook vanuit gaat.
Het verhaal waar Jordi b meebegonnen is is niet van toepassing.En verders ook eigenlijk niet belangrijk voor dit topic.En dit is zekers niet negatief bedoelt(vanaf replay 10.27uur)
Excuses dan voor antwoorden die net bij dit topic passen, maar kloppen mijn antwoorden wel wat ik zei?
hij kan moeilijk nu nog een recovery dvd gaan maken al alles er nu al opstaat want daar heeft ie dan weinig aan. @TS: wat voor merk en type laptop heb je?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.