g router of n router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerardus1952

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Hallo,even een vraagje,heb sinds kort van UPC 30mb download snelheid,nu krijg ik op mijn pc ongeveer 26 mb maar op mijn laptop 13a 14 mb,volgens UPC kom dat omdat ik een g router heeft voor draadloos,en dat moet volgens hen een n router zijn,wat is het verschil?

Een G router gaat inderdaad (zeker draadloos) de 30mbit niet halen. Daarvoor zal je inderdaad naar N moeten overstappen. Het verschil zit hem in een andere versie van het draadloze signaal, dit maakt het veel sneller.

Een G router gaat inderdaad (zeker draadloos) de 30mbit niet halen. Daarvoor zal je inderdaad naar N moeten overstappen. Het verschil zit hem in een andere versie van het draadloze signaal, dit maakt het veel sneller.

Dank je voor je reactie,dus het is inderdaad aan te raden om een N router te kopen.

Bij UPC kan je zelf ook een draadloze N router krijgen. Moet ergens op de website staan.

Bij UPC kan je zelf ook een draadloze N router krijgen. Moet ergens op de website staan.

Ja weet ik,je krijgt er ook een gratis usb adapter bij,nou vraag ik mij af,als je een laptop heb ,geschikt voor draadloos internet,heb je deze dan nodig??

Als er al een wireless N adapter in zit niet, anders wel.

Je kunt niet zeggen dat n veel sneller zal zijn omdat je de omgevingsvariabelen niet weergeeft.
Wellicht zul je beperkt snelheid winnen maar dat is koffiedik kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan