MSN gehacked,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brian1991

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2009
Hallo,
Er is van een vriendin van mij de msn gehacked. Ze heeft geprobeerd het wachtwoord te veranderen, maar dit lukt niet en de geheime vraag is ook veranderd. Er is dus geen mogelijkheid om deze msn terug te krijgen. Ze heeft een nieuwe msn aangemaakt, dus de oude heeft ze niet meer nodig. Ze wilt deze graag verwijdert hebben, want diegene die haar gehacked heeft, heeft dingen in de naam staan zoals "Ik pijp je voor een snicker". Maar ook nog gaat die ruzie maken met vriendinnen van haar en wie weet nog veel ergere dingen. Hoe kan ze deze nu verwijderen?
Met vriendelijke groeten,
Brian

Laatst bewerkt:
Het e-mailadres dat je hebt meegegeven in je bericht is van geen belang voor het probleem. Gelieve het bericht aan te passen en het e-mailadres eruit te gooien. Dat is sowieso niet goed voor haar privacy. ;)

Nu, over je vraag. Geef deze link aan je vriendin en zeg dat ze zoveel mogelijk velden moet proberen in te vullen.

https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlidvalidation&ct=eformcs&scrx=1

Ze kan dat dan verzenden naar Microsoft en dan onderzoeken zij het verder.

Groeten,

James007

Het e-mailadres dat je hebt meegegeven in je bericht is van geen belang voor het probleem. Gelieve het bericht aan te passen en het e-mailadres eruit te gooien. Dat is sowieso niet goed voor haar privacy. ;)

Nu, over je vraag. Geef deze link aan je vriendin en zeg dat ze zoveel mogelijk velden moet proberen in te vullen.

https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlidvalidation&ct=eformcs&scrx=1

Ze kan dat dan verzenden naar Microsoft en dan onderzoeken zij het verder.

Groeten,

James007

Hoi James,
Ik heb het haar direct laten invullen en heb ook het bericht aangepast. Als er nog verdere problemen opdoen zal ik me nog wel melden. Als het opgelost is zal ik me ook nog melden. Bedankt voor het snelle reageren :)
Brian

Hallo James,
Diegene heeft nu dat al ingevuld en wacht op antwoord, hoe lang duur het meestal tot er iets gebeurd? Want het is natuurlijk wel lastig als die ander ondertussen gewoon doorgaat met ruzie te zoeken met haar vrienden.. Ze heeft het gisteren verstuurd en heeft nog geen mail dus.
Brian

Ik ben niet van Microsoft dus ik kan daar niet op antwoorden. Er stond wel iets dat je het minstens 24u tijd moet geven.

Hey,
Het probleem is nog niet opgelost, dat waar ze heen heeft gemailed heeft nog steeds niet teruggemailed en diegene is nog steeds vollop bezig met onzin te verkopen... Is er nou echt geen manier om dit te stoppen?? Want de medewerkers van Windows Live Messenger vinden blijkbaar dat zo'n hackers gewoon accounts mogen stelen...
Met vriendelijke groet,
Brian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan