Inlog script maken voor mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepjes889

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2009
ik heb een vraagje ik weet niet hoe ik een html script maak met de optie:
dat als ik op mijn site kom dat er eerst een wachtwoord moet ingevoerd woorden en dadt ik dan woord doorgelinkt:confused: naar mijn pagina
alvast bedankt
met vriendelijke groet. Jeffrey vis

(12 jaar)

Titel aangepast "oh nee dat nou ook weer" zegt niets over je vraag/probleem.

Gaat niet in HTML, daarvoor zal je op z'n minst PHP en aan te raden ook wat MySQL nodig hebben :)

Nee, aan deze vraag te horen heb je niet het flauwste benul wat PHP is. Als je daar nu eens op googlet, zal je duidelijk zijn dat er een PHP -> HTML converter is.

Nee, aan deze vraag te horen heb je niet het flauwste benul wat PHP is. Als je daar nu eens op googlet, zal je duidelijk zijn dat er een PHP -> HTML converter is.

géén bedoel je?
PHP is een taal die als het ware 'om' je HTML heen bouwt voor bepaalde toevoegingen (heel simpel gezegd)
PHP kan erg veel en is (in combinatie met een database) heel geschikt voor een login systeem

EDIT: eventueel moet dat ook kunnen in JavaScript heb ik horen zeggen, maar dat lijkt me een stuk ingewikkelder dan in PHP

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde inderdaad "geen".

En ik heb ook eens gehoord van een van de forum-leden hier dat hij/zij een veilig loginsysteem in JavaScript had gezien, maar ik moet het nog tegenkomen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan