Strepen door het beeld bij games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel handig als je dat dan ook had even vermeld...

Welke kit gaat dit worden?

Wat is je doel met de nieuwe onderdelen?

Ah kijk..

Ga je je hele pc upgraden? Dat is in ieder geval wel het slimste om te doen..
Zo ja, met wat?

Ja maar ik ga een upgrade set kope dus... met pci-e slot xD

welke upgradeset, dus welke hardware?
en, welk budget?
30-50 ati 4650
50-80 ati 3870
80-100 ati 4770
100-130 ati 4870
meer moet je maar zeggen. de 4870 geldt voor de 512mb.

EDIT stom, verkeerd gelezen

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
mooi upgradesetje ronald:thumb:
maar, op diezelfde azerty is de msi 4650 E44... niet E50-E80

Dan is het weer mooi binnen budget. Echter is het wel aan te raden iets meer uit te geven aan een goede videokaart, kijk bijvoorbeeld eens naar de 4770.

Laatst bewerkt:
Maar nog geen uitsluitsel over de huidige voeding...

Dus Niels, kast openmaken en op de voeding kijken welk merk en wattage deze is.

Anders heb je straks een nieuw setje, maar misschien een te zwakke voeding. Die moet je dan ook nog vervangen.

Dus die info vermelden en dan kunnen we vertellen of je huidige voldoende is of dat je toch ook daar geld in moet steken.

Maar nog geen uitsluitsel over de huidige voeding...

Dus Niels, kast openmaken en op de voeding kijken welk merk en wattage deze is.

Anders heb je straks een nieuw setje, maar misschien een te zwakke voeding. Die moet je dan ook nog vervangen.

Dus die info vermelden en dan kunnen we vertellen of je huidige voldoende is of dat je toch ook daar geld in moet steken.

Jep, klopt.. Bij bovenstaande configuratie ging ik er ook al van uit dat de voeding voldoende is. Mocht dit niet zo zijn (wat ik wel verwacht na een paar jaar als het een slecht merk is) komt er sowieso 50 euro bij.. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen volgens mij, maar meer in het algemeen :p

Jep, klopt.. Bij bovenstaande configuratie ging ik er ook al van uit dat de voeding voldoende is. Mocht dit niet zo zijn (wat ik wel verwacht na een paar jaar als het een slecht merk is) komt er sowieso 50 euro bij.. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen volgens mij, maar meer in het algemeen :p

Waar kan ik dat vinden in PC Wizard? Wat mijn voeding is?

Niet. Daarvoor moet je je kast openmaken en op de sticker kijken.
Je voeding zit links bovenin en is een rechthoekig kastje waar een aantal kabels uit komen. Als het goed is zit hier een sticker op met enkele gegevens, onder andere merk en type, maar nog belangrijker: wattage en hoeveel A er op de 12V lijnen geleverd kan worden.

Als je het niet snapt, maak even een (leesbare) foto ervan.
Zit er geen sticker op.. Tjah, dan kun je er al van uit gaan dat ie niet goed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan