Niels94
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 jul 2009
Niels, in het topic word duidelijk aangegeven dat jij een AGP kaart nodig gaat hebben.
PCI-e gaat dus niet passen!
Ja maar ik ga een upgrade set kope dus... met pci-e slot xD
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niels, in het topic word duidelijk aangegeven dat jij een AGP kaart nodig gaat hebben.
PCI-e gaat dus niet passen!
Ah kijk..
Ga je je hele pc upgraden? Dat is in ieder geval wel het slimste om te doen..
Zo ja, met wat?
Dat lijkt op deze: http://www.alternate.nl/html/produc...0_-_2GB/-1079619/?tn=HARDWARE&l1=Upgrade+kits
Niet heel goede keuze.. Voor dat geld kun je beter krijgen.. Wat is je totale budget (moederbord, cpu, ram en videokaart?)
Welke voeding zit er trouwens in je pc? (merk, type, wattage)
Nu het merk nog.. Wel lezen he jongen..
Ja maar ik ga een upgrade set kope dus... met pci-e slot xD
welke upgradeset, dus welke hardware?
en, welk budget?
30-50 ati 4650
50-80 ati 3870
80-100 ati 4770
100-130 ati 4870
meer moet je maar zeggen. de 4870 geldt voor de 512mb.
EDIT stom, verkeerd gelezen
De 4650 zit gewoon in het budget 50-80 hoor..
Ruben je kan misschien aan dit denken, er van uitgaande dat je voeding goed is:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[93395]=1&product[10180]=1&product[199869]=1
Maar nog geen uitsluitsel over de huidige voeding...
Dus Niels, kast openmaken en op de voeding kijken welk merk en wattage deze is.
Anders heb je straks een nieuw setje, maar misschien een te zwakke voeding. Die moet je dan ook nog vervangen.
Dus die info vermelden en dan kunnen we vertellen of je huidige voldoende is of dat je toch ook daar geld in moet steken.
Jep, klopt.. Bij bovenstaande configuratie ging ik er ook al van uit dat de voeding voldoende is. Mocht dit niet zo zijn (wat ik wel verwacht na een paar jaar als het een slecht merk is) komt er sowieso 50 euro bij.. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen volgens mij, maar meer in het algemeen![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.