Picture-In-Picture

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelloqqs

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Hoi,

Ik heb net een nieuwe TV gekocht, een LG 32H3000 met de functie Beeld-in beeld (PIP) 1 Tuner PiP.
Ik heb mijn computer op de TV aangesloten en ik kan die gewoon als beeldscherm gebruiken, maar volgens mij zou ik tegelijk ook TV kunnen kijken. Dit lukt alleen niet ik zie verder geen knop op de afstandbediening of een knop in het TV menu. Zou iemand mij kunnen helpen?

Mvg,

Hoi,

Ik weet niet zeker wat ik nu schrijf maar geloof dat het niet werkt wat jij wil pip werkt alleen met 2 tv tuners dus bv. je tv met videorecorder of tv met hd recorder.
En dan werkt pip.
en dat gaat niet met een pc maar kan het mis hebben maar zo heb ik het altijd begrepen
Modag

Hoi,

Ik weet niet zeker wat ik nu schrijf maar geloof dat het niet werkt wat jij wil pip werkt alleen met 2 tv tuners dus bv. je tv met videorecorder of tv met hd recorder.
En dan werkt pip.
en dat gaat niet met een pc maar kan het mis hebben maar zo heb ik het altijd begrepen
Modag

Ik weet het ook niet zeker, maar ik heb het geloof ik wel een keer gezien bij een buurjongen die computerde en rechtsonderin was een klein schermpje waar hij TV keek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan