Torrents in Windows 7 erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn torrents met een degelijk snelheid binnen te halen in Windows 7. Met iedere client die ik gebruik is de snelheid huilen met de pet op. De poorten staan naar behoren open, en in uTorrent wordt het groene vinkje die de verbinding controleert, gegeven.
In Vista (ik draai een dual-boot) loopt alles gewoon prima. Als ik ernaar google, zie ik dat ik niet de enige ben met dit probleem. Een oplossing heb ik echter vooralsnog niet kunnen ontdekken. Iemand die een oplossing heeft voor dit probleem?
Ik draai op het moment build 7127. Iemand die ook deze build draait en het probleem niet heeft?

Laatst bewerkt:
Ik draai Build 7600 (:cool:). Heb het hier ook. Heb jij toevallig je port al geforward? Heb ik hier namelijk (nog) niet gedaan.

Sorry, dat had ik wellicht erbij moeten vermelden. De betreffende poorten staan naar behoren open. Ook het gebruikelijke groene vinkje als alle ok is, in uTorrent is te zien.

Ik draai Build 7600 (:cool:). Heb het hier ook. Heb jij toevallig je port al geforward? Heb ik hier namelijk (nog) niet gedaan.

Kun je vertellen hoe hoog de snelheid is zonder open poorten? Haal je de tien kb/s nog wel (kan mogelijk zijn zonder open poorten)? Dat haal ik hier namelijk niet eens in windows 7. Of beter nog, kun je als je de mogelijkheid hebt even die poorten open zetten en kijken of je dan wel een normale snelheid hebt? Zo ja, dan ga ik hier niet eens meer kijken naar een oplossing, aangezien ik 7600 toch wil installeren.... Werkt het in 7600 niet, dan zal ik weinig in Win7 zitten, en het laten voor wat het is totdat ik een oplossing voor het torrent-probleem heb gevonden.

Laatst bewerkt:
Gwn je ip weer naar Static zetten en Forwarden.
Ik heb 7600 en werkt Goed.
Met 1 GB Download soms;)

Gwn je ip weer naar Static zetten en Forwarden.
Ik heb 7600 en werkt Goed.
Met 1 GB Download soms;)

ehh? 1gbps? :love: komt de cloud bij jou via fiber binnen?? ;)

ehm... check even in een prompt hoeveel connecties je open hebt staan
start-cmd-netstat

daarbij komt dat bij torrents ben je afhankelijk van andere, ik geloof iets met seeds(peers) en leechers... ofzo ik heb het nooit echt gebruikt... alleen algemene kennis dus hier..

<RECLAME>
misschien zijn de nieuwsgroepen een beter alternatief voor je ;):thumb: love it... pay server voor 7,50 ofzo min 100 dagen retentie prachtig...
</RECLAME>

Nee ik heb Glasvezel:cool:

Ik wil niet weten hoeveel er betaald wordt in de maand (Of zit je op een universiteit met een leuke verbinding? :p)

Marreh... Houdt Windows Firewall em niet tegen? Want die van mij springt zo affentoe is een keer op groen. Maar dan ligt de snelheid nog op 10 / 20 kb's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan