Ik heb al 1,5 jaar een draadloze internetverbinding met een sitecom router. Sinds 3 maanden heb ik al veel problemen met deze verbinding. Het probleem begon met een slechte verbinding, viel steeds uit. Netwerkadres niet kunnen verkrijgen, geen draadloos netwerk bereikbaar, lage signaalsterktes etc. Ik heb dus ook al heel veel geprobeerd, zoals andere kanalen, resetten van modem en router etc. Helaas mag niks baten. Ik zit nu al een paar maanden met een kabel door m'n huis en daar wil ik vanaf, gewoon weer draadloos kunnen internetten. Daarom heb ik vanmiddag een nieuwe router gekocht, een siteom WL 341. Er wordt verbinding gemaakt, maar dit duurt niet lang, de verbinding valt snel weer uit. Bovendien kan ik niet op internet wanneer er wel verbinding is.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?! Ik begin een beetje wanhopig te worden van al die internettoestanden. Misschien is het een kwestie van verkeerde instellingen op mijn pc of een goed op te lossen probleem? De signaalsterkte is zeer goed en de verbinding snel, maar het probleem is dat het steeds weer uitvalt en ik dus niet op internet kan wanneer er wel verbinding is.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?! Ik begin een beetje wanhopig te worden van al die internettoestanden. Misschien is het een kwestie van verkeerde instellingen op mijn pc of een goed op te lossen probleem? De signaalsterkte is zeer goed en de verbinding snel, maar het probleem is dat het steeds weer uitvalt en ik dus niet op internet kan wanneer er wel verbinding is.