Nieuwe Packard Bell start niet meer (Vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

slico

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Sinds kort een nieuwe Laptop gekocht, een Packard Bell.
Best een goede laptop, maar op een dag startte hij niet meer op.
Hij gaat aan, komt voorbij het wachtwoordscherm en dan doet hij niks meer.
Als je Taakbeheer opstart zie je dat hij niks aan het doen is.
Weten jullie soms wat er aan de hand kan zijn?

Laat maar, hij doet het al:P
Maar er komt telkens een pop-upje dat de toepassing niet door kan gaan.
Hoe kan dat?

Laatst bewerkt:
Telkens als ik MSN opstart, dan doet hij het wel, maar na een halve minuut sluit hij weer af.

Kan je je huidige probleem nog iets beter proberen uitleggen aub?

Tja, dat is nogal lastig.
Nu even een systeemherstel van 7-7 gemaakt, maar toen was het probleem er waarschijnlijk ook al.
Opstarten lukt niet meer goed, hij blijft telkens hangen in het scherm na het inloggen, en als je taakbeheer opstart, dan zie je dat hij gewoon niks aan het doen is.
Af en toe start hij wel normaal op, maar als je dan een programma open, zoals MSN dan sluit hij na een paar seconden weer af met de mededeling dat de toepassing moet worden afgesloten.
Ik ben zelf totaal niet bekend met Vista, ben ook al teruggeweest naar de winkel, maar van hen moest ik de originele Vistacd meenemen, maar die heb ik niet gekregen.

Wat ze in de winkel dus willen doen is gewoon je vista herinstalleren (wat natuurlijk normaalgezien de gemakkelijkste optie is, maar dan moet je weer vanaf 0 beginnen)

Weet niet in hoeverre je dat ziet zitten...

Kan je wel opstarten in de veilige modus? --> f8 drukken tijdens het opstarten.

Winkel geeft juiste optie aan.
Zet je laptop met de verborgen partitie op je hdd terug naar fabrieksinstellingen.
Heb je het probleem dan gelijk weer , dan contact opnemen voor herstel garantie.

Winkel geeft juiste optie aan.
Zet je laptop met de verborgen partitie op je hdd terug naar fabrieksinstellingen.
Heb je het probleem dan gelijk weer , dan contact opnemen voor herstel garantie.

Als het gewoon een "software" probleem is zal het wel opgelost zijn met een herinstallatie, echter is dit niet altijd de leukste optie(vind ik toch niet, anderen hebben daar blijkbaar minder problemen mee)
Als het niet opgelost zou zijn met een herinstallatie is het normaalgezien een hardwareprobleem ofzo maar ik twijfel er hier wel een beetje aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan