vista sluit zichzelf af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michaelvangeffe

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2009
Ik heb een vraagje ik werk met een vista computer een HP Pavilion dv2000.
Nu sluit sinds een aantal weken mijn computer uit zichzelf af. Hij is helemaal uit lijkt wel maar als je dan weer op de aan knop druk staat er dat hij uit de slaapstand komt. en gaat hij gelijk verder waar je mee bezig was.Hij geeft dan ook aan windows hervatten! nu doet hij dit vooral bij internet site zoals hyves en buienradar. Ik werk met de virus scanner mcaffee en heb vorige weer spyware doctor erbij gezet in de hoop iets te vinden??!!?! Maar die had wel een paar dingen maar probleem blijft

Hebben jullie enig idee??

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje ik werk met een vista computer een HP Pavilion dv2000.
Nu sluit sinds een aantal weken mijn computer uit zichzelf af. Hij is helemaal uit lijkt wel maar als je dan weer op de aan knop druk staat er dat hij uit de slaapstand komt. en gaat hij gelijk verder waar je mee bezig was. nu doet hij dit vooral bij internet site zoals hyves en buienradar. Ik werk met de virus scanner mcaffee en heb vorige weer spyware doctor erbij gezet in de hoop iets te vinden??!!?! Maar die had wel een paar dingen maar probleem blijft

Hebben jullie enig idee??

Bij energiebeheer (configuratiescherm) de tijd aanpassen (inactiviteit)
Als je het zo niet voor elkaar krijgt, kijk even in je handleiding:)

Geprobeerd maar alles stond al goed.
En ja hoor nu valt hij weer uit!! blijkbaar Vind mijn computer deze site ook geen goed iets blijkbaar.
Heeft net bijna 4 uur gedraaid zonder internet werkte toen perfect. nu weer 10 min op internet ene hij valt weer uit.

HELP!!!!

Laatst bewerkt:
Geprobeerd maar alles stond al goed.
En ja hoor nu valt hij weer uit!! Vind deze site ook geen goed iets blijkbaar.
Heeft net bijna 4 uur gedraaid zonder internet werkte toen perfect. nu weer 10 min op internet ene hij valt weer uit.

HELP!!!!

Vind jouw computer of jijzelf deze site niet goed?
Je wordt hier geholpen door vrijwilligers, die het op de meest simpele manier proberen uit te leggen.
Als jij deze site niet prettig vindt, verwijs ik je naar tweakers.net waar je eerst mag uitleggen wat je zelf (onderbouwd) hebt ondernomen om je probleem te verhelpen.
Als je computer deze site niks vindt, zul je je computer toch echt degelijk moeten scannen op virussen, spyware etc.
Lijkt me toch echt een probleem met een geinfecteerde machine.
Mits je je energiebeheer in orde hebt.

HAHA nee mijn machine natuurlijk!!!! Ik ben blij met alle adviezen die ik kan krijgen.
Hoe zou ik kunnen kijken of ik een infectie heb??? mijn virusscanner herkent niets namelijk.

HAHA nee mijn machine natuurlijk!!!! Ik ben blij met alle adviezen die ik kan krijgen.
Hoe zou ik kunnen kijken of ik een infectie heb??? mijn virusscanner herkent niets namelijk.

Oke, bij deze een url naar een degelijk progamma, wat je computer scant op (vrijwel) alle nare dingen die er op het www. rondzwerven. Wat redelijk snel gebeurt is.

http://info.prevx.com/downloadcsi.asp

Let wel, hij bevrijd je niet van deze rotzooi, maar dan weet je in elk geval of je machine geinfecteerd is.
Suc6:)

Hallo,

Programma proberen te draaien maar computer maar bij 11 % stopt hij en geeft hij aan dat het programma door windows word stop gezet door een fout bij het programma.
Wie weet er raad????

HELP!!!

Hij blijft nog steeds het zelfde doen! nu hoorde ik van iemand dat ik mss een bug kan hebben maar hoe vind ik die??? en kan dat ook van buiten af???

gr

HELP!!!

Hij blijft nog steeds het zelfde doen! nu hoorde ik van iemand dat ik mss een bug kan hebben maar hoe vind ik die??? en kan dat ook van buiten af???

gr

Een bug is een fout in een progamma, dus dat advies heb je weinig aan.
Mijn advies, maak een backup van je belangrijke bestanden, en installeer de boel opnieuw.
Wel de schijf bij de installatie volledig formatteren.
Suc6:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan