www. Fixed-Wing.nl / Comments?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er strak uit. mooie layout en mooi gedaan met de flash foto objecten.

2 puntjes.
- Ik vind het lettertype wel mooi maar niet prettig leesbaar. maar dat is persoonlijk :)
- Het disabelen van de rechter muisknop vind ik hoogst irritant en het nut daarvan is nihiel aangezien ik je site toch al in mijn internet cache heb staan en dus alles kan gebruiken wat ik maar wil. daarnaast heeft firefox in het menu ook de optie paginabron bekijken

Ziet er strak uit. mooie layout en mooi gedaan met de flash foto objecten.

2 puntjes.
- Ik vind het lettertype wel mooi maar niet prettig leesbaar. maar dat is persoonlijk :)
- Het disabelen van de rechter muisknop vind ik hoogst irritant en het nut daarvan is nihiel aangezien ik je site toch al in mijn internet cache heb staan en dus alles kan gebruiken wat ik maar wil. daarnaast heeft firefox in het menu ook de optie paginabron bekijken

Hallo,

Bedankt voor je comments.
Ik heb de lettertype veranderd naar Verdana,
En ik heb 't scriptje weg gehaald. ;)

Groeten,
Mitchell

Laatst bewerkt:
Wat feedback over je code:
- Probeer de javascriptjes die je gebruikt voor je fade van foto's extern te zetten. Dus, in een los .js bestand. Zo ook je style-declarations.
- Daarnaast zou ik een andere image fader zoeken, want deze is niet echt zupahtoll, maargoed, zolang ie werkt is t goed, I suppose.
- Daarnaast weet ik niet precies hoe je m maakt (gebruik je een IDE of pte?) maar ik zie nog wat <font> tags, tabellen voor layout, etcetera. Dit is 'tegenwoordig' not done.
- Gooi je pagina eens door de w3 validator (klik de link) - dewze geeft nuttige info over verbeteringen.

Layout:
- Mischien is het een idee om je textkleur donkerder te maken. Nu is het een beetje grijs-wittig, en dwaal je snel af.​

Het lijkt allemaal wat, maar dit is een van de betere sites die ik hier be tegengekomen. Noot dat ik trouwens niet op de inhoud heb gelet. Veel succes/plezier, hoop hier nog vaker over te horen!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Dank je voor je antwoord.
Ik zal eens even proberen dit allemaal te verbeteren.

Groeten,
Mitchell v/d Berg

Dit is misschien een beetje te persoonlijk, maar ik kan het niet laten om het even te zeggen. Ik zink weg in grijze vlaktes op de achtergrond van je website. Steek er een patroontje in ofzo, maar iets (dat uiteraard niet te hard vloekt met de streepjes in je header).

http://www.stripegenerator.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan