verschillende temperatuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk 's in je BIOS bij " System Health ". Daar staan de meest accurate temperaturen (Processor moederbord soms ook voeding.)

daar staan allen de temperatuur van CPU en niet van core 1, 2, 3 en 4 wand de temperatuur van de CPU zijn bij alle 4 het zelfde (+ bios)

Kijk 's in je BIOS bij " System Health ". Daar staan de meest accurate temperaturen (Processor moederbord soms ook voeding.)

Everest wordt niet meer geactualiseerd, pc wizard zal idd de tmp juist weergeven zoals de monitoring in je bios.

dus dat betekend dat mijn pc testapparatuur rond de 55 graden zijn.
ik wil eerder everest geloven

Voor de forum layout bij grote plaatjes graag het smallimg tag gebruiken. (alvast gedaan en plaatje klikbaar gemaakt voor originele formaat)

Waarom geloof je Everest dan meer dan PCWizard? Everest word ik weet niet hoelang al niet meer geupdate. En bovendien liggen die van PCWizard ongeveer net zo hoog als die in je Bios.

omdat de temperatuur wel erg hoog zijn terwijl ik niet zoon slechte koeler heb

Everest wordt niet meer geactualiseerd,

Everest free Home word niet meer geactualiseerd Maar ts gebruikt de beta van Everest Ultimate... dies net nieuw ;)

ik wijt dit aan het beta zijn van everest. Aangezien je andere tools dezelfde temps geven....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan