smacrander
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2008

Wie kan me helpen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee wat er precies aan de hand is, maar het lijkt overduidelijk te zitten in de netwerkchipo / kaart.
Wat je kan overwegen is binnen apparaatbeheer de netwerkkaart te déinstalleren en vervolgens de machine opnieuw opstarten. De netwerkchip/kaart wordt opnieuw gedetecteerd en geïnstalleerd.
Kijk ook even of er een driver update is voor de netwerkchip/kaart.
en???![]()
Niet om het e.e.a., maar die déinstalleer actie + Windows opnieuw opstarten duurt bij elkaar 2,5 minuten.................
Beste Pasja ...ik zie onder App.beheer het volgende bij de Netwerkapdaters :
Atheros AR5007EG Wireless Netw. Adapter
NVIDIA 'n Force Netwerk Controller
Toen heb ik volgens jouw advies naar een update gekeken en ik vond inderdaad een nieuwere versie , MAAR .... er is een 32 bit INF File en een 64 bit INF file beschikbaar . Is een INF file wel zo interessant ? Als ik ervoor ga welke moet ik dan kiezen ? Ik denk zomaar de 64 bit .
Alhoewel ... als ik via Apparaatbeheer de Wireless Adapter aanklik en dan via Eigenschappen ... Stuurprogramma klik op "Stuurprogramma bijwerken " dan wordt er gemeld dat ik de nieuwste versie gebruik . Wat nu dan te doen ?
Dat geldt ook voor de NVIDIA Controller .
Dus volgens Apparaatbeheer zou ik " bij de tijd " zijn .
Graag nog jouw mening .. met dank ! Dus ... ik il wel , maar durf niet zomaar ...
heb je een 32-bit windows, of een 64-bit?![]()
volgens de gegevens ( Systeem ) heb ik een 32 bits besturingssysteem .
Maar dan nog ... is een INF bestand van belang voor update ? Dan zou ik dat dus kunnen bijwerken . Met dank wederom .
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.