Gehackt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreyhgvz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2009
Beste mensen wie kan mij helpen... sinds gisteren heb ik last van een programma dat Total Security (version 4.52) heet, het geeft steeds aan dat mijn computer geinfecteerd is en dat ik moet gaan scannen, nu heb ik wel een virusscanner etc. maar geen van die scanners werkt omdat Total Security (version 4.52) aangeeft dat het geinfecteerd is...:mad::mad: en kan ik alleen met Total Security (version 4.52) scannen als ik eerst ff mijn bankgegevens etc. invul en 80 euries over maak, ik kan zelfs niet meer op msn door dit probleem, weet iemand een oplossing voordat ik mijn pc aan puin sla? alvast HEEL ERG bedankt:thumb:

Hoi !

Oplossing gaat niet lukken, tenzij:

If you have malwarebytes already installed , then you need to change the mbam.exe name to xxxx.exe
Go to program files in your c drive. open up the malwarebytes file. find the mbam.exe file, it is the one with red and white icon. right click it and rename it xxxx.exe and then go to desktop , open that one and run it.

Van de week al een paar uur aan verknoeid; wat een rotding !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Oplossing gaat niet lukken, tenzij:

If you have malwarebytes already installed , then you need to change the mbam.exe name to xxxx.exe
Go to program files in your c drive. open up the malwarebytes file. find the mbam.exe file, it is the one with red and white icon. right click it and rename it xxxx.exe and then go to desktop , open that one and run it.

Van de week al een paar uur aan verknoeid; wat een rotding !

Greetz,

Harry.

Bedankt voor de aanvulling Harry!!:thumb:
Weer wat geleerd....:)

Total security 4.52

Wij hebben dit rotding ook op onze pc en ik heb naar alle goede raad geluisterd. Het probleem is nu dat ik de programma's wel gewoon kan downloden maar als ik ze wil uitvoeren kan dit niet en dus is mijn vraag wat ik kan doen om dit rotding toch te verwijderen. HELP HELP

Hoi !

Je moet Malwarebytes downloaden, en dan herbenoemen (rechtklikken - naam wijzigen).

Zie mijn link van 14-08 13.04 uur.

Greetz,

Harry.

Hoi Harry

Heb ik ook al geprobeerd maar als ik in mijn C station kijk staat hij er niet tussen:evil:. Ik heb hem wel gedownload maar kon hem niet installeren dus ik denk dat hij er daarom niet instaat. Ik heb al veel dingen op het web bezocht en elke keer kom ik wat tegen wat ik kan downloden, en dat is dan geen probleem maar juist de volgende stappen kan ik niet uitvoeren.

Piet

Hoi !

MBam op een andere PC downloaden, de naam wijzigen zoals boven, het bestand op de besmette PC installeren en laten draaien.

Greetz,

Harry.

Hoi,

Ik heb het op mijn laptop veranderd maar ook nu werkt het niet. Het probleem zit hem in het installeren. Dat pakt hij niet, dus ik kan wel van alles downloden maar als hij niks installeerd kan ik er nog niks mee.

Piet

Laatst bewerkt:
Hoi !

Kun je in taakbeheer komen ?

Zo ja: klik op: processen. en stop het proces: tsc.exe

Probeer het daarna opnieuw met malwarebytes.

Lukt dat niet, dan maak je een z.g. hijack this logje volgens: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=40734.

Lees alles goed door en volg de aanwijzingen !

Greetz,

Harry.

Hoi,

Ik kan ook niet in taakbeheer komen. Ik ben er nu al 5 uur mee bezig en breng hem nu maar naar een computerzaak om te herstellen. Het word me nu te ingewikkeld. Ik kan zelfs niet window opnieuw installeren. Nog even en ik gooi hem uit het raam. In iedergeval bedankt voor de moeite.

Piet

Laatst bewerkt:
Ik had ook dit kl****progr er plotseling opstaan en heb van alles geprobeerd, anti-spyware progs, registeraanpassingen + handmatig verwijderen. Maar hij bleef steeds terugkomen..... Uiteindelijk een systeemherstel gedaan en weg is ie......:):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan