Headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcRobin

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2009
Hallo,

Dit is een verlog op "Headset" en die topic mag verwijderd worden. Ik heb nu weer wat meer informatie.

De Headet (Sennheiser PC131 Headset) werkt correct op me zus haar computer
(opnemen & afspelen) bij de mijne kan ik alleen maar horen door me headset. Conclusie de Mic is niet kapot. Wel vraag ik me af waarom het niet werkt.

Geluidskaart: http://www.mycom.nl/Products/View/Cr...SE/104934.aspx

En moederboord is hele tijd geleden vervangen door de fabrikant omdat hij kapot was.

Zie geuploade plaatjes van me audio settings.

Hopelijk weet nu iemand wel een oplossing!

bedankt

Bijlagen

• Audio.jpg
    Audio.jpg
    58 KB · Weergaven: 24
  • audio1.jpg
    audio1.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Sorry,

Ik heb Microsoft Windows XP
Home edition version 2002
service pack 2 geupdated naar 3.

Precies zelfde als mij,
je hoef geen sorry te zeggen hoor ;)
opnemen kan met geluidsrecoder
zit automatisch op je Computer ;)!

Waar zit hij dan!???
Klik op start > Alleprogamma's >> Bureau-accessoires > Entertainment > GeluidsRecorder

Ik hoop dat dit is wat je bedoeld.

Niet precies, zoals ik met skype heb geprobeerd kan je een "test call" maken of je headset wel juist is geconfigureerd en bij de geluidsrecorder gebeurde er niks toen ik wat insprak.

Wel via dat opneem programma wat ik je had verteld hoor je dan wel geluid?

Ik zal het zo proberen uitteleggen.

De Headset is aangesloten (roze en groene) achter in mijn computer ik heb geluid bij bijv. Youtube filmpjes. Alleen met skype wil ik graag chatten en met zo'n test call moet je na een piepje wat inspreken allen dan gebeurt er niets net zoals bij de geluidsrecorder.

Als ik het goed begrijp werk je microfoontje niet meer?

Laatst bewerkt:
Ik denk persoonlijk dat er iets niet juist is geconfigueerd. De headset is ongeveer 2 dagen oud en is verder niet gevallen ofzo.

Toen je je mic in de pc had geplugt moes je hem toen installeren?
dan zit er wat los heb hij het ooit gedaan nee?
ga terug naar de winkel want dan heb je recht op een nieuwe

Tjah als je het zo zegt wel. Ik hoor alles goed alleen kan niet praten, lijkt me heel raar als hij kapot is als niemand anders met een voorstel komt ga ik volgende week naar mycom

Ik ben er weer.
Heb je hem online gekocht of in een winkel
als je hem in een winkel heb gekocht heb je recht om een nieuwe te krijgen!:thumb:
Misschien is het raar dat hij het niet doet maar er kan natuurlijk iets fout kunnen gegaan zijn in de fabriek,
dus als jij terug er mee ga naar de winkel durf ik haast te wedden dat je gratis een nieuwe krijg.

Laatst bewerkt:
In de winkel ik koop nooit online.

maar als iemand anders nog wat weet laat het weten AUB

kan je hem open maken?
OP EIGEN RISICO :P
Dan kan je de draadjes zien en kan je makkelijk kijken of er eentje los is
maar ga gewoon terug naar de winkel je krijgt gewoon een nieuwe.

heb je xp?
misschien draait hij alleen onder Vista of mac kijk even op de verpakking

NIET NIET NIET openmaken.
En ik denk dat de kans heel klein is dat de microfoon kapot is.

Vaak heeft een moederbord maar 3 aansluitingen voor geluid. Deze zijn vaak geconfigureerd voor 5.1 geluid. Wil jij nu 1 van de aansluitingen als microfoon gebruiken dan moet je dit wel in windows aangeven.

Nu ben ik een hardwareexperts en niet zo goed om dingen in windows uit te leggen. (plus dat ik de engelse versei gebruik wat het ook makkelijker maakt).

Laatste ding: garantie heb je altijd. Of je nu in de winkel of via internet koopt.

Ik had een nieuwe geluids kaart, en nu heb ik 4 plug ins terwijl vroeger een paar centimeter hoger 3. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? bij de oude kan ik natuurlijks niets horen.

Dat kan er wel mee te maken hebben.

Is je nieuwe geluidskaart goed geïnstalleerd? Zie je uitroeptekens in het configuratiescherm onder apparaatbeheer?
Werkt de nieuwe geluidskaart? Dus heb je al je speakers en dergelijke op je nieuwe geluidskaart aangesloten? En ook de headset hierop aangesloten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan