Beeldscherm geeft no vidio input

Status
Niet open voor verdere reacties.

nancje

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,

Ik heb een Iiyama prolite beeldscherm die een beetje vreemd doet.
Als ik hem opstart doet hij het op het eerste gezicht prima, maar na een minuut of 5 knippert hij 2 keer en dan start de computer opnieuw op en geeft vervolgens no video input.

Als ik dan alle stekkers er uithaal en weer er opnieuw indoe kan ik hem weer normaal opstarten, maar dan heb ik binnen de kortste keren weer hetzelfde.

Je zou zeggen dat het aan de computer ligt aangezien die opnieuw gaat opstarten zomaar, maar als ik een ander beeldscherm op me computer aansluit blijft die het wel gewoon doen.

Vanaf het begin had ik al wel eens problemen, dan gaf mijn computer een keiharde piep en dan had ik ook geen video input meer, maar dan deed ik weer alle stekkers eruit en erin en dan had ik er weer een paar maanden geen last van.

Wie weet wat het probleem is en hoe ik het op moet lossen??

Alvast bedankt

Denk dat je videokaart aan het overlijden is. Hier is niets anders aan te doen dan een nieuwe (Die het wel doet :P) kopen.

Oke. Het scherm dat weg valt. Misschien zit er kabelbreuk in de kabel? (Is het een kabel die je zo los kan halen aan de achterkant van het scherm?)

Hoi,

Misschien het waarschijnlijk defecte scherm op een andere pc proberen.

Modag

dat ga ik zeker even doen, ik zal gelijk reactie geven als ik het heb geprobeert

Ik heb de computer op ander beeldscherm aangesloten, maar daar ligt het niet aan.
Ook heb ik de videokaart verwisselt met een percies dezelfde videokaart uit een percies dezelfde computer die ik heb, maar daar ligt het dus ook niet aan.

Ik krijg de computer nog af en toe gewoon aan, maar na 10 min ligt die er alweer uit.

Iemand nog ideeen?

Goedemorgen,

Wat een problemen he denk je dat je het hebt gaat toch mis
je schrijft dat je twee dezelfde pc's hebt dan zou ik onderdelen wisselen om te kijken waar de fout zit te zoeken en dan beginnende met de voeding zet wel een merkteken op 1 van de voedingen dan weet je altijd wat uit welke pc komt.
Zo zou ik het proberen op te lossen
en de Iiyama op de goede pc wat dan?

Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan